Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
welkom, ben benieuwd naar je c4
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Welkom ! C4Picasso is een mooie wagen hoor !
Schijt aan originaliteit.
welkom
welkom C4 Picasso , bij ons ging de Prelude weg toen we met drieën waren, spijtig genoeg op een Passat overgestapt toen (die we ingeruild hebben op een Jazz ops: )
nu we met z’n vieren zijn hebben de 2 jongste het liefste de Berlingo of de C15 om mee weg te rijden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Hallo Hallo allemaal
Na al enkele reacties te hebben geplaatst will ik me ook even voorstellen.
Mijn naam is dus Piet visser en ik woon in het gezellige Schiedam.
Heb pas sinds 3 maanden een computer en zie mezelf dus als digibeet.
Van techniek weet ik iets meer aangezien ik al sinds kinderjaren aan auto’s sleutel en voor mijn beroep aan vliegtuigen op schiphol.
Rij voor mijn werk dagelijks op en neer met een ‘94 er Xantia 1.9d en voor mijn plezier met een cx22trs.
Heb 4 jaar geleden een SM 2.7 carb gekocht en ben sindsdien bezig een ruimte voor restauratie in te richten. Komt hopelijk begin 2007 voor elkaar. Mijn e-mail heb ik nog niet helemaal door maar ook daar wordt aan gewerkt.
Hoi Piet, welkom hier. Zo te horen inderdaad technisch, maar zo te lezen/zien lukt het digitale je ook wel aardig hoor !
Toch blijft het wennen, een techniek die je niet kan horen/zien of voelen.
welkom, ik heb m’n pc nu een jaar of 4 en daarvoor ook volledig leek, in mijn tijd hadden ze op school nog geen computers dus heb het ook maar zelf moeten leren, en beetje bij beetje gaat het wel
maar lijkt dus dat je hier nog een hoop kan posten met het SM project, zelf ben ik ook bezig met sleutelruimte, de bouwtoelating is binnen en rond kerst mag ik van start gaan
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Hallo allemaal,
Het word tijd dat ik mij even voorstel, ik heb al een paar keer gepost en
je vraag je mischien af van wie is die gozer
Mijn realname is Hajo of HJ en m’n nick is Kid Lazy.
Ben een man van 50+ en ik woon in Gouda.
Mijn hobby is het restaureren van eendjes (meestal in opdracht)
Op mijn site kun je zien wat dat allemaal ongeveer in houd.
Scheeld weer wat typwerk…
In de tijden dat er geen eend op stapel staat houd ik mij bezig met het
repareren en/of apk. klaar maken, demonteren (slopen dus) van eendjes,
axjes, bxen, berlingo en een verdwaalde xantia.
Hier heb ik eigenlijk een hele dagtaak aan.
Ik zelf rij een BX Leader uit 1986.
Verder heb ook nog een Berlingo, ZX, Mehari en een Eend tot m’n
beschikking.
Nou dat was het wel zo’n beetje denk ik.
Hoi Kid, welkom hier ! Leuke site, hoeveel Eenden heb je al opgeknapt ? Ik ben zelf ook bezig met mijn Eend.
Die BX Leader is een type 1 zo te zien, is dat niet vrij uniek ?
Kid Lazy schreef:Hallo allemaal,
Het word tijd dat ik mij even voorstel, ik heb al een paar keer gepost en
je vraag je mischien af van wie is die gozerMijn realname is Hajo of HJ en m’n nick is Kid Lazy.
Ben een man van 50+ en ik woon in Gouda.
dacht inderdaad van…. nee hoor, iedereen welkom
Hajo zo word ik ook vaak aangesproken door m’n broer, ha staat dan voor ... hoi zeg maar en Jo is m’n verkorte naam
welkom
Thanks.
Lelijke Eend schreef:Hoi Kid, welkom hier ! Leuke site, hoeveel Eenden heb je al opgeknapt ? Ik ben zelf ook bezig met mijn Eend.
Die BX Leader is een type 1 zo te zien, is dat niet vrij uniek ?
Ik weet niet meer precies hoeveel eendjes ik er al opgeknapt heb.
Het zullen er een stuk of twintig zijn denk ik en daarvan 7 ofzo die
echt naar de spuiter zijn geweest. Zie hier een paar voorbeelden.
De rest zijn eigenlijk eenden met doorgezakte chassis en/of laswerk die
bij ons komen.
Lelijke Eend schreef:Ik ben zelf ook bezig met mijn Eend.
Als je nog een lullig dingetje zoekt voor je eend, kan me altijd ff pben
Lelijke Eend schreef:Die BX Leader is een type 1 zo te zien, is dat niet vrij uniek ?
Als je met type 1 bxen met 1,360 L motoren bedoeld, dan is dit idd. een type 1.
Ze zijn best wel uniek, ik rij er nu zo 8 jaar mee en ze heeft me nog
nooit in de steek gelaten, op een kapotte bougie na ofzo.
En zolang ik haar rijdende kan houden doe ik dat, want ze rijd best wel
comfortabel.
Hallo!
Ook ik heb al een aantal posts op dit forum staan en zal me dan ook maar eens bekend maken!
Ik heet Frank en ben (nu) 41, woon met man in Den Haag en werk als ICT Service Manager bij de grootste vereniging van Nederland (de ANWB dus). Zo lang als ik me heugen kan, rijd ik of wordt gereden in een Citroën. Mijn ouders hadden: AZ ‘62, AZAM ‘65, 2cv4 ‘70, 2cv6 Spécial ‘79, Visa Super ‘79, GSA Spécial 1300 ‘83, Dyane6 ‘77, Dyane ‘70, Dyane6 ‘83, BX Palais, BX 19 TZI ‘94 en nu een Xantia 2.0i 16v ‘98. De 2cv4 was de enige nieuwe auto ooit. Nou als ik daar niet door besmet ben geraakt
Zelf heb mijn eerste auto samen met mijn broer gekocht: een Dyane6 uit 1975. Een aantal andere Dyanes zijn nog gevolgd, waaronder een Dyane ‘69 Paille Brulée die ik voor 50 gulden van de sloop redde en een ‘83 met nu nog geen 17.000 km erop. Die auto’s heb ik nog steeds. Verder nog een AZ ‘55 die ik in onderdelen doorverkocht heb, een AZ ‘62 (nog in bezit), een AMI8 break ‘72 (doorverkocht), een AMI6 break club ‘69 (nog steeds in bezit). Van de grotere Citroëns had ik een Visa 17RD, een GSA Spécial, een CX 2500D Super, een CX 25 TRD Turbo, een CX 22 TRS en nu een Xantia 1.8 16v break.
In mijn vrije tijd hou ik me bezig met foto- en videobewerking, onderhoud ik (onregelmatig) mijn website over de Dyane, dansen, koken, en heb ik veel te weinig tijd om te sleutelen. Oh ja, in het smoelenboek probeer ik nog een foto te plaatsen!
Groetjes, Frank
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
mooie collectie daar willen we wel foto’s van zien O:)
welkom
Even een paar pics dan!
Huidige auto’s
Huidige eend
Fantastische club break!
50 gulden Dyane
Dyane6 als nieuw!
Huidige Xantia
Een paar vorige auto’s
Mijn eerste Dyane *rip*
Reservedyane *rip*
Oude eend *sold*
CX 2500D Super *sold*