Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
nou men bixje is door de apk gekomen.
handrem rechts voor liep aan, hebben ze afgesteld en de handrem is opgespannen.
rechts voor een soort van harmonica hoes ( zei de recepsioniste ) die was los.. en is weer vast gezet.
adviespunt: uitlaat spruitstuk is lek. Hij was niet lek genoeg dus niet afgekeurd.
Status Quo schreef:nou men bixje is door de apk gekomen.
handrem rechts voor liep aan, hebben ze afgesteld en de handrem is opgespannen.
rechts voor een soort van harmonica hoes ( zei de recepsioniste ) die was los.. en is weer vast gezet.adviespunt: uitlaat spruitstuk is lek. Hij was niet lek genoeg dus niet afgekeurd.
:15 :17 :51
Mooi werk. Alleen sjit van het uitlaatspruitstuk maar dat is misschien ook wel te lassen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
PrutsyLJ schreef:
:15 :17 :51
Mooi werk. Alleen sjit van het uitlaatspruitstuk maar dat is misschien ook wel te lassen.
volgens mij istie al eens gelast.. maar da weet ik niet zeker.
Super kerel, gefeliciteerd. In idd het spruitstuk is al eens gelast. Gietijzer laat zich overigens erg slecht lassen. Gaaf dat ie weer okay is. Wees er zuinig op en laat hem misschien toch maar eens uitlijnen.
Groet JanS
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
JanS schreef:Super kerel, gefeliciteerd. In idd het spruitstuk is al eens gelast. Gietijzer laat zich overigens erg slecht lassen. Gaaf dat ie weer okay is. Wees er zuinig op en laat hem misschien toch maar eens uitlijnen.
Groet JanS
uitlijnen ben ik ook van plan.. anders weer scheve bandjes zou zonde zijn.
die apk meneer heeft stukje geragt in me auto geloof ik. ik bracht hem met kwart tank. kreeg em trug met zowat lege tank haha
toen ik me auto bracht en hij las gti kwam er glimlach op zijn gezicht
ff wat anders erachter nog, over dat moter management. lampje gaat vaak branden bij optrekken en als ik koppeling intrap om trug naar stationair gaat die weer uit. Soms houdt de auto ook nogal in en reageert het gaspedaal niet. ( lamda miss tog nog vervangen? )
Lees uit dat ding! Zie: zx16v.net
Dan weet je wat meer.
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
JanS schreef:Lees uit dat ding! Zie: zx16v.net
Dan weet je wat meer.
Daar werken we al aan baas, smaakt het overigens wat?
Ja erg lekker!!
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
haha, ff zien of ik morgen tijd heb.. sinterklaas enzoo
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
oke oke nu komt er iets heel lulligs
ik was een lekker stukje aan het rijden naar de vriendin toe toen ik stukje door berm moest rijden ivm grote tractor geval.
Ik wil weer optrekken om uit dat gras te komen maar door me extreem licht gaande gaspedaal begon de auto te spinnen in de modder, met als resultaat: veel drek op de auto .. dak ramen en zelfs spoiler
ik wil mijn voorraam ff poetsen met de sproeier.. omdat ik weinig meer kon zien. Dus ik doe dat hmm ging goed… maar bij de 2e keer dat de ruitewisser heen en weer ging raakte het wisserblad los en kwam scheef te liggen met als resultaat een kras van midden van raam tot linker onderhoek precies in het zicht waar ik door moet kijken.
Status Quo schreef:oke oke nu komt er iets heel lulligs
ik was een lekker stukje aan het rijden naar de vriendin toe toen ik stukje door berm moest rijden ivm grote tractor geval.
Ik wil weer optrekken om uit dat gras te komen maar door me extreem licht gaande gaspedaal begon de auto te spinnen in de modder, met als resultaat: veel drek op de auto .. dak ramen en zelfs spoiler
ik wil mijn voorraam ff poetsen met de sproeier.. omdat ik weinig meer kon zien. Dus ik doe dat hmm ging goed… maar bij de 2e keer dat de ruitewisser heen en weer ging raakte het wisserblad los en kwam scheef te liggen met als resultaat een kras van midden van raam tot linker onderhoek precies in het zicht waar ik door moet kijken.
Ik hoorde het al via telefoon, lullig man..
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dat is wel mooi kloten
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
gister was ik opweg naar school, met de gti afgeladen met klasgenoten en het waaide nogal hard, we hadden tegenwind, ik kom op een 70 kmh stuk aan rijden en neem snelheid terug naar de 70 kmh, ik schakel terug naar zijn 4 en wil weer optrekken naar 100 kmh, alleen ik zie het toerental oplopen en de snelheid eigelijk niet.
Dus wat doe ik ik rem af en trek nog eens op en toen deed die weer normaal, ik vandaag weer naar school in de gti en deze keer gingen de toeren steeds ophoog vanaf 3000 toeren zonder echt veel snelheid te maken als je vol gas geeft.
Toen ben ik langs de citro dealer gereden en die kwam tot de conclusie dat mijn koppeling gaar was, mja volges de advertentie van degene waar ik hem van heb gekocht was de koppeling vorig jaar dus vervangen, blijkbaar niet dus. Mja ik rij meestal toch vrij rustig en schakel rond de 3000 rpm dus kan denk ik nog wel tijdje zo door rije.
Het ene is gemaakt en het volgende gaat kapot: what’s Next
of ik heb zoveel pech kan ook nog
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
het kan zijn dat ze de koppelingsplaat hebben vervangen en dat je nu met een lamme diafragma zit is een flinke klus, maar goed te doen, en echt zo’n klusje waar je gigantisch veel van leert! als er iemand bij is die het al eens gedaan heeft dan kan het in een dag.
sterkte ermee! ik kan me lichte gevoelens van moedeloosheid voorstellen
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX