Hai,
volgens mijn dealer kan ik de auto (C5 ligne prestige uit 2002) instellen zodanig dat de deuren vergrendeld worden als de auto wegrijd.
Dit zou moeten door de vergrendelknop op het dashboard ingedrukt te houden tijdens het rijden.
Nu heb ik dat geprobeerd maar dat werkt niet, heeft iemand een ander id?
groeten Paul
Als het mogelijk is:
1) contact aanzetten
2) op de vergrendelknop duwen en blijven duwen tot je een piepsignaal hoort en/of er een melding op het display komt
Daarom ook: als het mogelijk is.
Hangt inderdaad van de software van de BSI af.
Ik zal het vanmiddag proberen.
Volgens mijn dealer is de BSI kapot (zie mijn andere bericht), en zal dan wel een nieuwe moeten.
Krijg je dan automatisch de nieuwste software?
Lijkt mij ook, maar lees andere bericht over sleutel bijprogrameren maar eens.
Net gedaan met mijn C5 Berline Differènce uit sept. 03, maar bij mij werkt het niet.
Jammer…
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Heb via de c5 club bericht gekregen dat ik de knop in moet drukken met het kontakt uit, dan kontakt aan en knop ingedrukt houden tot je een piep hoort.
Kan het zelf pas vanmiddag testen, ben erg benieuwd maar helaas heeft de vrouw mijn auto mee.
Mooi, dan ga ik dat even proberen!
WOF
WOF
Nope, nog steeds niets.
WOF
WOF
Op p. 12 van de handleiding van de C5 (Ph II was er nog niet):
‘Automatische vergrendeling tijdens het rijden
Nadat u de motor heeft gestart, worden de portieren en achterklep automatisch vergrendeld zodra u harder rijdt dan 10 km/uur.
Let op : na het openen van een portier wordt dit automatisch opnieuw vergrendeld zodra de auto harder rijdt dan 10 km/uur.
In- en uitschakelen van de functie
Druk op de bediening van de centrale vergrendeling totdat u een piep hoort.’
tijdens de rit kan ik dat ook activeren hoor, idd knopje ingerukt houden tot je een piep hoort
nixmit schreef:Op p. 12 van de handleiding van de C5 (Ph II was er nog niet):
‘Automatische vergrendeling tijdens het rijden
Nadat u de motor heeft gestart, worden de portieren en achterklep automatisch vergrendeld zodra u harder rijdt dan 10 km/uur.
Let op : na het openen van een portier wordt dit automatisch opnieuw vergrendeld zodra de auto harder rijdt dan 10 km/uur.
In- en uitschakelen van de functie
Druk op de bediening van de centrale vergrendeling totdat u een piep hoort.’
In mijn handleiding wordt dit alleen beweerd over de achterklep en ruit. Geen sprak van dat je er iets aan en uit aan kunt zetten. (2002)
En het werkte ook niet helaas.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Als de functie aanwezig is, dus als de software recent genoeg is, moet wel de functie aanwezig staan in de BSI, anders kan je nog zo veel op de vergrendelknop duwen, het zal dan nooit gaan werken.
ronama schreef:tijdens de rit kan ik dat ook activeren hoor, idd knopje ingerukt houden tot je een piep hoort
Ik heb het nog niet rijdend geprobeerd, maar stilstaand met contact aan doet ie niet wat er in de handleiding staat. (net als zijn baasje . . .)
Probeer het eens rijdend, harder dan 10 km/uur. Centrale deurvergrendeling knop blijven inhouden tot je een piep(je) hoort.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Bas schreef:Probeer het eens rijdend, harder dan 10 km/uur. Centrale deurvergrendeling knop blijven inhouden tot je een piep(je) hoort.
correctie , hij piept niet ops: bij de ph2