Verlichting kachelbediening
The Counttt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 76

- Xsara Picasso 1.8I 16V
Gepost: 21 november 2006 12:42 AM

Misschien een beetje een domme vraag, maar zit er bij de saxo (1997) ook een lampje bij de kachelbediening? En dan niet die bij de temperatuur en luchtregelaar, maar voor de snelheid regelaar. Vooral als het donker is nogal slecht te zien. En dan zit er wel een lichtje bij de bediening van de elect. spiegels Rolling Eyes . Iemand een idee/opmerking?

(elect ramen trouwens ook knap donker bij maanlicht)

let’s go picasso!

Profiel  

spookeend
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 21 november 2006 01:13 AM
  [ # 1 ]

Re: Verlichting kachelbediening

The Counttt schreef:

Misschien een beetje een domme vraag, maar zit er bij de saxo (1997) ook een lampje bij de kachelbediening? En dan niet die bij de temperatuur en luchtregelaar, maar voor de snelheid regelaar. Vooral als het donker is nogal slecht te zien. En dan zit er wel een lichtje bij de bediening van de elect. spiegels Rolling Eyes . Iemand een idee/opmerking?

(elect ramen trouwens ook knap donker bij maanlicht)

Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Ik heb net een saxo, en net de hele middenconsole losgehad, ivm lampjes vervangen en ruimte voor de radio maken.

Er zit een lampje achter de sigaretten aansteker, die schijnt dan ook een beetje in de asbak. En er zit een lampje achter de schuifjes voor de kachelbediening, verder helaas niet. Het is op zich vrij eenvoudig te doen, om ze te vervangen, neem er alleen wel even goed de tijd voor.

De electrische ramen knopjes, ik neem aan op dezelfde plek als bij mij, kun je eigenlijk toch niet zien (ergens voor de versnellingspook op de middenconsole tussen de stoelen). Ik neem aan dat er daarom geen lampjes in zitten. Op gevoel gaat dat eigenlijk prima vind ik.

Verder zou elk knopje op je dash een lampje moeten hebben, die brandt zachtjes als je je licht aandoet, en wat feller als je het inschakeld.

Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Greatnix Spookeend

Profiel  

The Counttt
< 100 berichten
Rank

- Xsara Picasso 1.8I 16V
Gepost: 22 november 2006 01:07 AM
  [ # 2 ]

Dank voor de snelle reactie, zal het met het huidige licht moeten doen Idea . Mogelijk nog een keer een ander kleurtje o.i.d

Groeten

let’s go picasso!

Profiel  

The Counttt
< 100 berichten
Rank

- Xsara Picasso 1.8I 16V
Gepost: 04 december 2006 10:16 PM
  [ # 3 ]

Bij de schuifjes van temperatuur en richting zit een lampje, en bij de cigaretten aansteker. Mijn vraag ging meer over de snelheidsregelaar van de verwarming, maar dat zit geen licht achter Idea .

Vervangen schijnt niet al te ingewikkeld te zijn, ik geloof alleen niet dat je er zo bij komt. Daarvoor zal het middeldeel het dash eruit moeten. Radio eruit, torxschroeven eruit en dan moet je er bij kunnen. Als ik het goed heb onthouden (kon zo de info niet weervinden) zijn het een stuk of 5 schroeven, 2 onder radio (niet te missen), en bij de asbak volgens mij en verder weet ik het ff niet. Hopelijk kun je hier wat mee.

let’s go picasso!

Profiel  

The Counttt
< 100 berichten
Rank

- Xsara Picasso 1.8I 16V
Gepost: 06 december 2006 01:31 AM
  [ # 4 ]

Als de lampjes zelf kapot zijn, kun je hier nieuwe inzetten. Geloof dat het van die steeklampjes zijn. Zou me kunnen voorstellen dat het eventueel een kabeltje is… ennuh check ook even alle zekeringen (je weet maar nooit). Verder kan ik er weinig over zeggen. Ben er niet fysiek mee bezig geweest.

let’s go picasso!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook