Mogelijk haal ik zondag een sloop-GS op in Frankrijk. Moet ik ergens speciaal aandacht aan besteden? Papieren??? ...???
Ligt eraan wat je ermee wil doen. Wil je ‘m slopen of restaureren?
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Daffodil31LE schreef:Ligt eraan wat je ermee wil doen. Wil je ‘m slopen of restaureren?
Ik vrees dat ie gesloopt word als ik het topic tittel lees…....
Indien sloop, dan zijn papieren ook niet meer nodig.
Voor de auto zelf niet, dat weet ik wel. Maar voor aan de grens of onderweg?
citrods schreef:Voor de auto zelf niet, dat weet ik wel. Maar voor aan de grens of onderweg?
tuurlijk moet je papieren hebben hoe wil je anders bewijzen als je wordt aangehouden dat de wagen van jou is
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
als je dat GS gaat slopen dan neem ik aan dat je bepaalde onderdelen nodig heb.
dan zou ik er extra opletten voor de dingen die je zoek dat die wel goed zijn aan die GS, anders heb je er straks niks aan
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citrods schreef:Voor de auto zelf niet, dat weet ik wel. Maar voor aan de grens of onderweg?
Onderweg zal geen probleem zijn als in FR e zelfde regels gelden als in NL. (mits hij op een trailer staat)
Als een auto in NL niet op de openbare weg mag (geschorst of iets dergelijks) dan mag hij wel vervoerd worden op een auto-ambulance.
Wat de duane betreft, bel ze eens op, dan weet je het zeker. Maar als het chassisnummer niet geregistreerd staat als zijnde gestolen, dan lijkt het mij dat je er geen problemen mee kan krijgen.
Waar ik wel benieuwd naar ben is de reden waarom je een sloper uit FR wilt halen.
tegenwoordig vraagt men de papieren als je de kas door een sloper laat ophalen dus zeker geen luxe die papieren
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Ik denk dat men wat afdwaalt.
Goed je koopt een wagen voor onderdelen. De vraag is nu: Rijd je met de wagen naar nl? Dan is de vraag wat en hoe aan papieren in frankrijk regellen.
Als het gaat om doune ed en nederland. Ben ik kort, niks aan doen, slopen die handel en restant richting oudijzer sturen…
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
GoodOldDiesel schreef:Als het gaat om doune ed en nederland. Ben ik kort, niks aan doen, slopen die handel en restant richting oudijzer sturen…
N.v.t. De TS woont in België.
patje74 schreef:GoodOldDiesel schreef:Als het gaat om doune ed en nederland. Ben ik kort, niks aan doen, slopen die handel en restant richting oudijzer sturen…
N.v.t. De TS woont in België.
vandaar m’n antwoord, toen de AX eindelijk weg kon en ik rond ging bellen was het eerste dat m’n mij vroeg “er zijn toch papieren van”, terwijl ik duidelijk vertelde dat het om een lege kas met accident ging
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
staat inmiddels thuis.
mag slotje op.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Om het topic nog enig nut aan het forum toe te laten brengen; hoe heb je het aangepakt?
Met een depanneur over en weer gereden (vandaag) naar Nancy. En de GS dus meegebracht.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citrods schreef:Met een depanneur over en weer gereden (vandaag) naar Nancy. En de GS dus meegebracht.
OK, maar hoe zat het met papieren? Heb je die nodig om vanuit FR BE in te komen?