Mijn BX Sport site is vernieuwd!
bxsport.com
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 226

Gepost: 08 december 2006 05:42 PM

Ik heb mijn sinds 2002 bestaande site die geheel gewijd is aan de BX Sport van een nieuwe look voorzien. Inhoudelijk heb ik de meeste teksten herschreven, geaktualiseerd en uitgebreid. Daarnaast heb ik veel foto’s toegevoegd en is de site een stuk gebruikersvriendelijker geworden. 

Een klein selectie uit de inhoud:
- testverslagen
- officiele fabrieksdocumentatie
- folders
- het verloop van de restauratie van mijn BX Sport
- BX Sport foto’s

Als je nieuwsgierig bent, ga dan naar http://www.bxsport.nl !

Op/aanmerkingen of toevoegingen zijn uiteraard zeer welkom. Heb je zelf nog BX Sport materiaal wat ik op de site kan plaatsen, laat het even weten.

http://www.bxsport.nl

BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 december 2006 09:46 PM
  [ # 1 ]

ziet er goed uit Exclamation

teksten zijn duidelijk leesbaar, en geven de juiste info
en plaatjes zijn natuurlijk altijd leuk Wink

nog een stille hint, misschien kan je van het citroen-forum logo nog een link maken Wink

verder toppie

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 08 december 2006 09:58 PM
  [ # 2 ]

Mooie site hoor!

Ik dacht dat ik werk aan mijn ZX-je had, maar jij hebt ook nog een aardige kluif!

Werk ze!
Wink

Jos van der Voort

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 08 december 2006 10:04 PM
  [ # 3 ]

Mooie site ik kwam via een link van volgens mij bxsportief op je site en had hem toen een beetje bekeken. ik kreeg een goede indruk. Mijn complimenten Exclamation

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 08 december 2006 11:09 PM
  [ # 4 ]

Heb hem jaren geleden al bekeken toen je hem op GoT bij je naam had staan. Wokschotel is je nick op GoT nietwaar?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 08 december 2006 11:49 PM
  [ # 5 ]

Re: Mijn BX Sport site is vernieuwd!

Goed bezig, Remco!

Je site ziet er een stuk verbeterd uit. Niet dat ie eerst niet goed was hoor. Wink

bxsport.com schreef:

Op/aanmerkingen of toevoegingen zijn uiteraard zeer welkom. Heb je zelf nog BX Sport materiaal wat ik op de site kan plaatsen, laat het even weten.

In je kleurenlijstje staat de kleur wit als FWE, maar dat moet EWT zijn. En voluit heet die kleur Blanc Meije.  Wink

Verder heb ik nog niet alles gelezen, maar ik ga ervan uit dat het allemaal wel klopt.

Ik heb je Sport nu een paar keer gezien, en elke keer bedenk ik me weer of je toen wist wat je kocht… Rolling Eyes Al die roest…. Een BX, daar blijf je aan klussen, maar de jouwe is toch wel écht een project hoor. Al ben ik er zeker van dat ie ooit in showroom staat te bezichtigen is tijdens meetings.  Wink

Profiel  

bxsport.com
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 226

Gepost: 09 december 2006 12:22 PM
  [ # 6 ]

Re: Mijn BX Sport site is vernieuwd!

Thanks iedereen voor de opmerkingen! Ik blijf er nog wel even mee bezig denk ik. Zolang ik m’n eigen Sport heb hou ik de site in de lucht Wink

XBXG schreef:

Goed bezig, Remco!

Je site ziet er een stuk verbeterd uit. Niet dat ie eerst niet goed was hoor. Wink

bxsport.com schreef:

In je kleurenlijstje staat de kleur wit als FWE, maar dat moet EWT zijn. En voluit heet die kleur Blanc Meije.  Wink

Verder heb ik nog niet alles gelezen, maar ik ga ervan uit dat het allemaal wel klopt.

Bedankt Wouter, ik zal het aanpassen.

Ik heb je Sport nu een paar keer gezien, en elke keer bedenk ik me weer of je toen wist wat je kocht… Rolling Eyes Al die roest…. Een BX, daar blijf je aan klussen, maar de jouwe is toch wel écht een project hoor. Al ben ik er zeker van dat ie ooit in showroom staat te bezichtigen is tijdens meetings.  Wink

Je hebt helemaal gelijk, maar ik het er het volste vertrouwen in dat ie ’ ergens’  volgend jaar weer helemaal klaar is. Op zich rijdt ie nu perfect, maarja, het oog wil ook wat Wink

http://www.bxsport.nl

BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook