Lelijke Eend schreef:Waar ligt Goes ? Ik heb welliswaar geen ervaring met BX-en, maar ik wil wel eens komen helpen om deze weer te repareren.
Bij jou om de hoek, namelijk op Zuid-Beveland in Zeeland.
Niet opgelet bij topo op school? —> klik
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Waar ligt Goes
Een andere Fries komt iets bij me ophalen… in Vught. Vertel ik ‘m dat ie ‘t misschien even bij iemand anders op moet halen. Roept ie uit: “maar die woont helemaal in den bosch!”
Topografische lessen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn….
Allemachtig, ligt dat daar helemaal !
Sorry, das een beetje te ver weg ops:
Schijt aan originaliteit.
Mwah, 400 KM?
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ZX-Enschede schreef:Mwah, 400 KM?
zeker niet te ver voor een BX!
Ik moet met de trein ...
Nu weer ontopic ?
Met de eend ongeveer 5 uur rijden.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Lelijke Eend schreef:Ik moet met de trein ...
Nu weer ontopic ?
is de eend gaan zwemmen?
Nou, je mag wel met me meerijden, ik kom nog wel eens langs Heerenveen als ik gesprekken heb ik Groningen. Daarna rij ik meestal toch in een keer terug naar huis door. (Ja, dat is ongeveer 730km heen en weer.)