Lelijke Eend schreef:Waar ligt Goes ? Ik heb welliswaar geen ervaring met BX-en, maar ik wil wel eens komen helpen om deze weer te repareren.
Bij jou om de hoek, namelijk op Zuid-Beveland in Zeeland.
Niet opgelet bij topo op school? —> klik
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Waar ligt Goes
Een andere Fries komt iets bij me ophalen… in Vught. Vertel ik ‘m dat ie ‘t misschien even bij iemand anders op moet halen. Roept ie uit: “maar die woont helemaal in den bosch!”
Topografische lessen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn….
Allemachtig, ligt dat daar helemaal !
Sorry, das een beetje te ver weg ops:
Schijt aan originaliteit.
Mwah, 400 KM?
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ZX-Enschede schreef:Mwah, 400 KM?
zeker niet te ver voor een BX!
Ik moet met de trein ...
Nu weer ontopic ?
Schijt aan originaliteit.
Met de eend ongeveer 5 uur rijden.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Lelijke Eend schreef:Ik moet met de trein ...
Nu weer ontopic ?
is de eend gaan zwemmen?
Nou, je mag wel met me meerijden, ik kom nog wel eens langs Heerenveen als ik gesprekken heb ik Groningen. Daarna rij ik meestal toch in een keer terug naar huis door. (Ja, dat is ongeveer 730km heen en weer.)
Ik reed 100 en de vrachtwagen denk ik ongeveer 85, dus er was niet veel verschil. Toen de wielen van zijn trailer bij mijn deuren kwamen heb ik hem links tegen de vangrail gedrukt en heb geprobeerd me ertussen uit te remmen. Dat is wonderwel gelukt en toen weer op het gas achter de vrachtwagen aan, want die leek door te rijden, maar aan het einde van de brug van Raamsdonksveer zette hij hem aand e kant (en ik er direct voor). Ik ben uiteindelijk ook heel verbaasd hoe het allemaal afgelopen is. En het lijkt op de foto’s ook allemaal best mee te vallen, maar van dichtbij is het toch weer anders. De middenstijl is verbogen en gedraaid, een van de scharnieren van de achterdeur is schoon afgebroken. Ik vraag me ook af of de bodem niet krom is aan de passagierskant, want daar is ook druk op gekomen. Aan de bestuurderskant zijn het voorspatbord, het achterspatbord, en de achterdeur ook beschadigd. Aan de passagierskant is het achterspatbord het enige dat niet zwaar beschadigd is.
Ik ben benieuwd wat de expert gaat zeggen. Tot nog toe is de verzekering -uiteindelijk- ook goed aan de gang gegaan. Ik hoop dat ze in ieder geval een reële dagwaarde uitkeren voor een liefhebbersauto. Want total loss, daar twijfel ik in ieder geval niet aan. Een ieder die het tegendeel wil bewijzen, die geef ik misschien later nog graag de kans.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Dan wil ik wel eens meerijden voor assistentie bij reparatie.
Schijt aan originaliteit.