Hallo,
Sinds kort heb ik een 2ehands berlingotje, een multispace 1.8i uit 2000. Bij al mijn voorgaande auto’s schakelde de verlichting - die ik ook overdag aan heb staan - mee met het contact, dus de lampen aan laten staan was onmogelijk. Bij de berlingo is dit echter niet het geval, en ik weet nu al zeker dat ik binnen afzienbare tijd een keer met een lege accu kom te staan.
Is er een eenvoudige ingreep mogelijk om ook bij de berlingo de verlichting met het contact uit te kunnen schakelen, of moet ik zelf creatief aan de slag met relais en kabelbomen ?
Kwestie van piepertje monteren. Je hoort meteen dat de lampen aan staan door irritant gezoem, piepgeluid of wat voor orkest ze ook maar in dat kleine dingetje hebben gepropt.
Werkt perfect.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bull Frog Bleu schreef:Kwestie van piepertje monteren. Je hoort meteen dat de lampen aan staan door irritant gezoem, piepgeluid of wat voor orkest ze ook maar in dat kleine dingetje hebben gepropt.
Werkt perfect.
zit er toch standaard in
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
beter 1 teveel dan te weinig:p
maja ik heb dan ook een eend geen berlingo maar is ideaal ald je originele pieper stuk is bijvoorbeeld;)
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bull Frog Bleu schreef:Kwestie van piepertje monteren. Je hoort meteen dat de lampen aan staan door irritant gezoem, piepgeluid of wat voor orkest ze ook maar in dat kleine dingetje hebben gepropt.
Werkt perfect.
Da’s waar. Maar ook andersom natuurlijk: als het contact aangaat gaan meteen de lampen mee, kan je dat ook niet vergeten…
als je je contact uit zet moet tenminste je parkeerlicht (stadslicht) kunnen functioneeren alsmede je alarmlichten dus het mag niet wat jij wil
berlingo multispace