kijk zelf maar
fullscreen kijken
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Prachtig, maar….
(Mierenneukmodus): Groot aantal auto’s zijn veel te modern voor 1962 (o.a. Renaults 16 en Opel Rekord C)
En Mon General met 2 LL-en graag (De Gaulle) (Mierenneukmodus uit)
Citroen!
Ik dacht dat de staats-DSen zwarte wasbordjes op de B- en C-stijlen hadden…..
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 106
- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
Heeft iemand de hele film digitaal? Op ftn staat hij niet meer helaas.
Serge schreef:Ik dacht dat de staats-DSen zwarte wasbordjes op de B- en C-stijlen hadden…..
Ga ik morgen op antwoorden….
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Serge schreef:Ik dacht dat de staats-DSen zwarte wasbordjes op de B- en C-stijlen hadden…..
Die zitten er wel tussen hoor, maar idd niet allemaal.
Ff off topic, maar ik zit er al een tijdje aan te denken om op die van mij ook zwarte wasbordjes te zetten op het moment dat ik bij dat gedeelte van het restauratieproject beland ben. Ze zullen wel niet te koop zijn, dus ik vraag mij af of iemand gedetaileerde foto’s weet van die bordjes, of er ergens 1 weet staan, zodat ik ze kan kopiëren.
[edit] @ Cat, ik zie nu pas dat jij een Prefecture hebt…. Zou je zo vriendelijk willen zijn om eens een paar detailopnames voor me te maken van die bordjes?
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 106
- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
@Serge: Ik weet niet of je lid bent van de DS club, maar afgelopen jaar hebben er in LaBombe 3 artikelen gestaan over regerings DS’en. 1 over de Préfècture, 1 over de Prestige en 1 over de aanslag op de Gaulle in Petit Clamart. Ik weet helaas niet meer in welke nummers. Daar staan ook afbeeldingen bij en daarin kun je lezen hoe het zit met zwarte B- en C-stijlen.
foto is van Rein van der Zee
Geweldig acteerwerk van de DS-en maar armoedig ge-acteer van de boeven. Het lijkt wel of ik naar Bassie en Adriaan zit te kijken. Jammer, maar die plaatjes van Parijs maken weer veel goed.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Serge schreef:Ff off topic, maar ik zit er al een tijdje aan te denken om op die van mij ook zwarte wasbordjes te zetten op het moment dat ik bij dat gedeelte van het restauratieproject beland ben. Ze zullen wel niet te koop zijn, dus ik vraag mij af of iemand gedetaileerde foto’s weet van die bordjes, of er ergens 1 weet staan, zodat ik ze kan kopiëren.
He Serge als je toch aan het knutselen bent met kurk dan doe ik graag mee lijkt mij wel wat voor mn winterdame , ik hoor t wel
Cat schreef:Heeft iemand de hele film digitaal? Op ftn staat hij niet meer helaas.
Ga ik morgen op antwoorden….
Cat, kan ik wel regelen, duurt even een paar daagjes maar komt wel goed, waar kan ik hem dan even neer zetten ?? iemand ergens een ftpserver ??
zwart
De B en C stijlen zijn wel zwart, maar niet met wasbordjes. Ik heb oit eentje in het echt gezien.
Groet, Johannes
In: La album de la DS zullen ook wel wat orginele foto’s staan
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Als digibeet snap ik nog niet hoe ik een link kan aanmaken.
op YouTube staat een leuke remake.
Search criteria , fifth gear test citroen c6.
Klinkt off-topic maar vanaf 04:27 snap je hem wel.
is al gespot op 1 augustus
zie ook: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=172727
ops: ops:
Serge schreef:Ff off topic, maar ik zit er al een tijdje aan te denken om op die van mij ook zwarte wasbordjes te zetten op het moment dat ik bij dat gedeelte van het restauratieproject beland ben. Ze zullen wel niet te koop zijn, dus ik vraag mij af of iemand gedetaileerde foto’s weet van die bordjes, of er ergens 1 weet staan, zodat ik ze kan kopiëren.