2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

The Day of the Jackal
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 11 december 2006 01:52 PM
  [ # 16 ]
Cat schreef:

@Serge:  Ik weet niet of je lid bent van de DS club, maar afgelopen jaar hebben er in LaBombe 3 artikelen gestaan over regerings DS’en. 1 over de Préfècture, 1 over de Prestige en 1 over de aanslag op de Gaulle in Petit Clamart.  Ik weet helaas niet meer in welke nummers. Daar staan ook afbeeldingen bij en daarin kun je lezen hoe het zit met zwarte B- en C-stijlen.

foto is van Rein van der Zee

Ik ben geen lid, maar ik heb een tijdje geleden wel een aantal jaren 90 jaargangen 2dehands gekocht op mp. In 1 van die bladen is ook een special over de Préfècture, maar daar wordt afgezien van het feit dat ze zwarte wasbordjes hebben verder niet ingegaan op hoe dit nu precies zit. Helaas brengen de hier geposte foto’s me ook niet heel veel verder.

Zo vraag ik me b.v. af, of die zwarte bordjes gewoon zwart gespoten Pallas-bordjes zijn, of dat het misschien wel helemaal geen losse bordjes zijn maar een vast geheel vormt met het chassis. Iets anders waar ik benieuwd naar ben en steeds slecht op foto’s kan beoordelen ivm andere reflectiehoeken, is of de kleur zwart van de bordjes gelijk is aan de kleur zwart van de rest van de auto. Heb jij hier antwoorden op, Cat? 

pete72ds schreef:

He Serge als je toch aan het knutselen bent met kurk dan doe ik graag mee lijkt mij wel wat voor mn winterdame , ik hoor t wel

Hee Piet, tegen die tijd dat we bij dat gedeelte van de kurk beland zijn (±over 3kwart jaar), geef ik je wel ff een seintje!

Animal triste post coitum

Profiel  

GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 11 december 2006 02:08 PM
  [ # 17 ]

De zwarte wasbordjes zijn van plaatstaal, blik dus. Toevallig heb ik nog een setje van die bordjes voor de B en C-stijlen op zolder liggen. Cat, je zou het moeten weten. Hierover hebben al eens een discussie gehad omdat jij het zowat heiligschennis vond dat ik ze eraf liet.

Maar voor de liefhebber zijn ze beschikbaar Cool . Stuur maar een mailtje. Ik gebruik ze toch niet op mijn ex-prefecture. Een nieuw laagje zwarte verf en je hebt een echte prefecture. Overigens op http://www.nuancierds.fr staat veel over de prefecture geschreven (dossier technique, generalites, administration pin-pon. Ook de grijze binnenkant van de deuren tot ergens halfweg ‘71.

Groet,

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 december 2006 05:54 PM
  [ # 18 ]

Hee GeraldDSuper, je hebt PB.

Profiel  

Cat
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 106

- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
Gepost: 11 december 2006 08:33 PM
  [ # 19 ]
pete72ds schreef:
Cat schreef:

Heeft iemand de hele film digitaal? Op ftn staat hij niet meer helaas.
Ga ik morgen op antwoorden…. Wink

Cat, kan ik wel regelen, duurt even een paar daagjes maar komt wel goed, waar kan ik hem dan even neer zetten ?? iemand ergens een ftpserver ??

Ben een oplossing aan het bedenken. Wellicht op onze eigen server thuis Idea

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 11 december 2006 08:55 PM
  [ # 20 ]

Waar zo’n draadje niet toe kan leiden; ik kan aan het einde van deze week m’n ID met een set originele wasbordjes gaan ver-Préfecturen! :bananna

Profiel  

GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 12 december 2006 06:44 PM
  [ # 21 ]

Serge,

Ze zijn nu in handen van de post. Zet je spuitbus zwarte lak (AC 200) klaar en kat je ID om naar een préfècture. Verpallassen is zooo passé. Verpréfècturen is de nieuwe trend. Nu alleen nog twee vlaggetjes op de voorschermen en zo’n Franse ambtenarenkop opzetten en rijden… Cool

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 12 december 2006 08:49 PM
  [ # 22 ]
GeraldDSuper schreef:

Serge,

Ze zijn nu in handen van de post. Zet je spuitbus zwarte lak (AC 200) klaar en kat je ID om naar een préfècture. Verpallassen is zooo passé. Verpréfècturen is de nieuwe trend. Nu alleen nog twee vlaggetjes op de voorschermen en zo’n Franse ambtenarenkop opzetten en rijden… Cool

Mijn idee!! Alleen zal m’n dame met een paar vlaggetjes en een gepast smoelwerk nog niet rijden, daarvoor zullen nog een hoop zwarte klauwen gehaald moeten worden voordat de restauratie achter de rug is. Wink

Profiel  

pete72ds
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 679

Gepost: 12 december 2006 11:44 PM
  [ # 23 ]
GeraldDSuper schreef:

Serge,

Verpallassen en dan Verpréfècturen met als toetje een scherm met intercom tussen de voorstoelen en achterbank…dat lijkt mij wel wat

Profiel  

Cat
> 100 berichten
RankRank

- C1 Selection 5drs
Gepost: 13 december 2006 12:26 AM
  [ # 24 ]

dat is dan weer ver-Prestige-ren….

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 31 december 2006 04:05 AM
  [ # 25 ]

op deze site staat een reeks stills van “the day of the jackall”
veel meer films overigens, maar het ging in dit draadje over zwarte wasbordjes

vanaf de homepage overigens kun je een enorme schat aan (gescande) folders vinden…...

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

Cat
> 100 berichten
RankRank

- C1 Selection 5drs
Gepost: 04 januari 2007 11:09 PM
  [ # 26 ]
Cat schreef:
pete72ds schreef:
Cat schreef:

Heeft iemand de hele film digitaal? Op ftn staat hij niet meer helaas.
Ga ik morgen op antwoorden…. Wink

Cat, kan ik wel regelen, duurt even een paar daagjes maar komt wel goed, waar kan ik hem dan even neer zetten ?? iemand ergens een ftpserver ??

Ben een oplossing aan het bedenken. Wellicht op onze eigen server thuis Idea

Helaas pindakaas…  gaat niet lukken Surprisedops:

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 15 april 2007 03:12 AM
  [ # 27 ]

Even verplaatst naar het subforum “Boeken / Films e.d.”.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

gerardeux
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 314

Gepost: 21 augustus 2007 09:09 PM
  [ # 28 ]

Op TV of beter gezegd vannacht om 1:00. Volgens mij zit de aanslag op de Gaulle in deze film waarbij hij ontsnapt dankzij de kwaliteiten van de DS (doorrijden na klapband op drie wielen etc). Verder sowieso veel grote rijen zwarte regerings DS’en. Dus als je m nog niet gezien veel kijk ehh opneemplezier.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 21 augustus 2007 09:29 PM
  [ # 29 ]

Even verplaats + linkje laten staan bij ID/DS.

Bedankt voor de tip! Ik zal de DVD-recorder op scherp zetten!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 augustus 2007 01:37 AM
  [ # 30 ]

Meer info…

BBC 1, 00:20-02:40 uur

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren