Kan iemand mij het (internet)adres van cituning geven?
Ik ben al een tijd op zoek naar alu instaplijsten voor een Xantia, maar kan ze niet te pakken krijgen. Ik weet wel dat zij ze wel hebben.
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
ZX-Cruiser schreef:
Dat is em inderdaad. Ik was er vandaag ook een uur naar op zoek geweest. Bij Google niks bekend.
@ ERic van Wijngaarden:
Niet te bijdehand worden makker .
Bij google was er inderdaad niets te vinden. Ik n\ben inmiddels meer dan voldoende thuis op het net om aan google te denken voordat ik dit soort vragen stel.
Eerst denken, dan lullen
Aan aan iedereen (en dus ook Eric ) : bedankt voor de moeite
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Wimmie schreef:@ ERic van Wijngaarden:
Niet te bijdehand worden makker .
Bij google was er inderdaad niets te vinden. Ik n\ben inmiddels meer dan voldoende thuis op het net om aan google te denken voordat ik dit soort vragen stel.
Eerst denken, dan lullenAan aan iedereen (en dus ook Eric ) : bedankt voor de moeite
over bijdehand gesproken…..
erik is met een K trouwens eerst lezen dus en dan flamen.
Instaplijsten gevonden en gemonteerd.
Kijk op Xantiaclub.net. Daar zijn ze te krijgen, ik bedoel kopen