KWIJL!!!!
Tering wat mooi..
Wel apart ziet dat eruit met die zij schermen(zeg ik dat goed?) Die bredere! Dat wil ik ook.
Mvg jOost
De eigenaar van de auto heeft er al weer een tijdje andere velgen onder zitten aangezien hij ‘s ochtends z’n auto op blokken tegenkwam.
foto van nieuwe velgen, naar mijn mening ook erg mooi.
Op de foto zie je ook een grijze BX, deze heeft peugeot (309rally???)velgen er onder. Op deze foto moeilijk in detail te zien, maar zijn ook hele mooie velgen, die je echt een keer van dichtbij moet hebben gezien.
Dat zijn idd mooie velgen (wijzend naar die grijze BX). Zijn dat gewoon stalen velgen die zo geschilderd zijn ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Dat zijn idd mooie velgen (wijzend naar die grijze BX). Zijn dat gewoon stalen velgen die zo geschilderd zijn ?
Nee, het zijn lichtmetalen peugeot rally velgen, ik dacht van de 309.
Zo zien ze er dus standaard uit.
Niks aan veranderd.
WYD schreef:Een lid van de BX club veenendaal waar ik ook lid van ben, heeft de volgende foto’s:
Sjonge wat een lelijke BX zeg!!
En nog meer zonde dat die zeer zeldzame BX Sport-spatbordverbreders + bumpers op zo’n BX zitten! Er zijn zat BX Sport-eigenaren die ernaar zoeken en dan neemt zo iemand ze in beslag…
Jammer, maar ik kan dat echt niet waarderen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Commentaar ? :19 Dat is een van de vetste bx’en die ik tot nu toe hier heb gezien mooie OZ Superturismo’s eronder… helemaal top…. echt een mooie sport !
Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt weg van die BX, maar dat kan er (mede) mee te maken hebben dat ik zo’n beetje alles lelijk vindt wat sportief over moet komen
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt weg van die BX, maar dat kan er (mede) mee te maken hebben dat ik zo’n beetje alles lelijk vindt wat sportief over moet komen
Inderdaad, en een BX Sport is zo gaaf en uniek dat je daar niet aankomt, maarja, das mijn mening hè...
Een BX is nu eenmaal niet een auto die je vern**kt met versjonniede lichtmetalen velgen die niet bij een hoekige auto als de BX passen.
Citroën heeft genoeg leuke originele lichtmetalen velgen voor de BX geleverd, die wél bij het ontwerp van de BX passen…
Ami 8 Club (1970)
zo zie je maar weer. smaak verschilt .
Maar ik vind die bix egt mooi. En vooral omdat die van die bredere zijschermen heeft. Staat onwijs goed. En dat zie je niet veel!!!!
Maar hoezo versjonnied??? Een bx kan nooooooooit never ever versjonnied raken.
Een snopel ofzow.. die is al versjonnied vanaf t moment dat ie de fabriek verlaat!!!!
Mvg Joost
Die BX is echt onwijs gaaf… maar we hebben vrijheid van meningsuiting dus Ik zou die bak graag willen hebben hoor… echt wel ! Beter als die oranje knipperlichten, die dingen vind ik geen gezicht nl. En deze velgen zijn ook stukken beter als die orginele maar dat is mijn mening
gti_styling84 schreef:Die BX is echt onwijs gaaf… maar we hebben vrijheid van meningsuiting dus Ik zou die bak graag willen hebben hoor… echt wel ! Beter als die oranje knipperlichten, die dingen vind ik geen gezicht nl. En deze velgen zijn ook stukken beter als die orginele maar dat is mijn mening
ben ik toch niet met je eens ,ik vind zelf alles aan een type 1 mooier ook de oranje knipperlichies…
kijk en vergelijk !! is niks mooiers als origineel !
http://groups.msn.com/BXSPORTfotos/bxsportpd39jt.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=49
groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
sjoosie schreef:zo zie je maar weer. smaak verschilt.
Gelukkig Anders zouden we allemaal in zo’n opgesjonniede BX rijden, hihihi
sjoosie schreef:Maar ik vind die bix egt mooi. En vooral omdat die van die bredere zijschermen heeft. Staat onwijs goed. En dat zie je niet veel!!!!
Inderdaad, die spatbordvervreders staan inderdaad ontzettend goed, maar alleen op de daarvoor bestemde BX, de BX Sport namelijk.
sjoosie schreef:Maar hoezo versjonnied??? Een bx kan nooooooooit never ever versjonnied raken.
Een snopel ofzow.. die is al versjonnied vanaf t moment dat ie de fabriek verlaat!!!!
Je geeft het zelf al aan: Opel. Zoek maar eens goed naar de van Opel afkomstige onderdelen op deze zwarte BX!!!!!
Ik ben iemand die niet zo houdt van het soort mensen dat in opgesjonniede auto’s rijdt (en ik probeer niet al te veel te generaliseren), maar ik moet meteen denken aan het soort mensen dat in Golfjes en Kadettjes rijdt wanneer ik deze zwarte BX zie.
Dus ik bedoel niks lulligs tegen de eigenaar van deze zwarte BX, maar ik vind zijn baksel echt niks…
gti_styling84 schreef:Beter als die oranje knipperlichten, die dingen vind ik geen gezicht nl.
Mag ik je er aan herinneren dat die oranje knipperlichten veel beter zichtbaar zijn, ondanks dat ze kleiner zijn. Ik heb vaak BX-rijders gehad die voor me reden en me een compliment gaven over de helderheid van de oranje knipperlichten op mijn BX.
En wat moet DIT in vredesnaam voorstellen…? Dat knipperlichtje komt zeker ook van een Opel
Ami 8 Club (1970)
Trouwens, die zwarte BX mag er dan wel snel uitzien, maar volgens het kenteken is het gewoon een 1400‘tje met K1H-motor, oftewel dezelfde motor die in mijn BX 14 met 4 versnellingen zit…
Ami 8 Club (1970)
worb80 schreef:Trouwens, die zwarte BX mag er dan wel snel uitzien, maar volgens het kenteken is het gewoon een 1400‘tje met K1H-motor, oftewel dezelfde motor die in mijn BX 14 met 4 versnellingen zit…
Uit die droom zal ik je alvast helpen
De eigenaar heeft alles over gezet op een 1400 chassis, omdat deze op gas op kenteken staat. Hij heeft z’n auto namelijk op gas rijden.
Hij had de hele gas installatie op z’n 1900 gebouwd, maar toen kwam hij niet door de RDW-keuring omdat het niet door een officeel bedrijf gedaan is.
Vandaar dat het op kenteken een 1400 is, maar er ligt toch echt een 1900 blok in
Ik vind het in ieder geval veel mooier dan de standaard BX-sport.
Bijna iedereen hier in Veenendaal heeft het niet zo op B-ixen maar meer op crx-en. Maar als ik over een BX begin, dan beginnen ze bijna allemaal over deze zwarte BX, dat ze hem zo mooi vinden.
Laten we dr nou maar mee op houden met elkaar te overtuigen van zijn gelijk !!!!
Wat nou wel of niet mooi is enzo.
Geef anders gewoon je mening! En laten we dat respecteren van mekaar!
Mvg Joost
Ps. ik vind die bix mooi.