Ik word trouwens ook vriendelijk geseint door mensen af en toe, dat ik mooi licht heb neem ik aan , af en toe is een mistlicht achter wat aangaat.. dat ze respect hebben voor een BX met goed afgestelde (op de weg natuurlijk) Xenon , kan alleen nog niet terug seinen.
(wie heeft er nog een mistlicht schakelaar lliggen voor mistlichten voor??)
Edit: Schakelaar is geregeld, bedankt McDean
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Superdave schreef:
(wie heeft er nog een mistlicht schakelaar lliggen voor mistlichten voor??)
jow.. pb
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
wat een mooie kar!!!! ik vind dat chrome wel erg gaaf dat zit bij mij nog in de pen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik word trouwens ook vriendelijk geseint door mensen af en toe, dat ik mooi licht heb neem ik aan
Beetje naar beneden draaien dan maar? verkeerd afgesteld xenon is behoorlijk irritant
Harm schreef:Ik word trouwens ook vriendelijk geseint door mensen af en toe, dat ik mooi licht heb neem ik aan
Beetje naar beneden draaien dan maar? verkeerd afgesteld xenon is behoorlijk irritant
als je even verder leest, lees je dat dit gebeurd is
Groot meetlint meenemen en naar het industrieterrein. Gebouw uitzoeken met kale muur en horizontaal terrein.
Dan kun je heel mooi je lichten afstellen.
Moet volgens mij op een afstand van 20meter, de lichtbundel 20cm lager dan de koplampen zitten. Weet ik niet zeker, maar zou ik na kunnen kijken.
Ook mag de lichtbundel alleen voornamelijk rechtvooruit en de berm in schijnen, dus niet de hele linker baan meeschijnen, wel een beetje uiteraard.
Dat is inderdaad een heel groot verschil!
Het totaalplaatje ziet er erg mooi uit!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Hey ziet er supermooi uit. Ik wil het ook wel, maar denk dat ik er nog even mee wacht
offtopic: bij jou branden de voor- en achterlampen op het ´deurverklikkerpaneel´(of hoe dat officieel ook mag heten)! Ik heb dat nog in geen enkele bx zien werken. Heb ik dan wat gemist, was het bij alle bx-en die ik heb gezien stuk of zit het standaard niet aangesloten en heb je dat zelf gedaan?
Eveneens ben ik tevens ook.
Nu je het zegt, dat heb ik ook nog nooit gezien!
knäckor schreef:Hey ziet er supermooi uit. Ik wil het ook wel, maar denk dat ik er nog even mee wacht
offtopic: bij jou branden de voor- en achterlampen op het ´deurverklikkerpaneel´(of hoe dat officieel ook mag heten)! Ik heb dat nog in geen enkele bx zien werken. Heb ik dan wat gemist, was het bij alle bx-en die ik heb gezien stuk of zit het standaard niet aangesloten en heb je dat zelf gedaan?
Dank je!
Zelf gedaan dmv ledjes aan te sluiten op geschakelde plus / min, het dus fake en niet funcitioneel, maar wel leuk.
is hier ook al een keer voorbij gekomen…
Ik moet zeggen,
het zier er allemaal erg gaaf uit,
Die lampen geven wel een bult licht
Ook die lampen in het interieur zien er strak uit… Net als dat indicatortje met licht"verklikker” laat het nep zijn, het ziet er zeer interessant uit!
Ik zou alleen er tegenop zien om alles mooi in te bouwen. in bouwen en aansluiten is al lastig genoeg, ik heb alleen meestal geen zin om het dan ook nog netjes, en met geduld weg te moeten werken ops:
janneman schreef:Ik moet zeggen,
het zier er allemaal erg gaaf uit,
Die lampen geven wel een bult licht
Ook die lampen in het interieur zien er strak uit… Net als dat indicatortje met licht"verklikker” laat het nep zijn, het ziet er zeer interessant uit!
Ik zou alleen er tegenop zien om alles mooi in te bouwen. in bouwen en aansluiten is al lastig genoeg, ik heb alleen meestal geen zin om het dan ook nog netjes, en met geduld weg te moeten werken ops:
Ik doe het allemaal tussen de bedrijven door, ik heb het zelf ook erg druk, maar af en toe een uurtje aan de bix kom je aan een steeds beter resultaat.. misschien is het nog niet opgevallen maar ik heb dat rooster bij me mistlampen weggezaagd (netjes) en er 2 rvs buisjes voor in de plaats gezet/gelast.
Xenon was trouwens 20minuutjes
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Superdave schreef:knäckor schreef:Hey ziet er supermooi uit. Ik wil het ook wel, maar denk dat ik er nog even mee wacht
Dank je!
Zelf gedaan dmv ledjes aan te sluiten op geschakelde plus / min, het dus fake en niet funcitioneel, maar wel leuk.
Het ziet er zeker leuk uit! Misschien een ideetje, bij je klok zit een plus die met je licht meeschakelt (om je klok te dimmen), als je die ledjes daar op aansluit gaan ze aan en uit tegelijk met je licht.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Superdave schreef:knäckor schreef:Hey ziet er supermooi uit. Ik wil het ook wel, maar denk dat ik er nog even mee wacht
Dank je!
Het ziet er zeker leuk uit! Misschien een ideetje, bij je klok zit een plus die met je licht meeschakelt (om je klok te dimmen), als je die ledjes daar op aansluit gaan ze aan en uit tegelijk met je licht.
Ik heb er inderdaad wel eens naar gekeken, misschien toch maar eens toepassen voor het oog