ben ik helemaal met joost eens ieder zijn eigen smaak!!
Groet Roy :cevr
ps.origineel is ook mooi
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik ben het er ook helemaal mee eens, maar ik had ook alleen maar mijn mening gegeven over die zwarte BX hoor…
Persoonlijk vind ik Roy’s BX Sport echt ontzettend mooi, omdat ie origineel is, op de meegespoten type 2/3 spiegels na…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Persoonlijk vind ik Roy’s BX Sport echt ontzettend mooi, omdat ie origineel is, op de meegespoten type 2/3 spiegels na…
Voordat we hier weer een discussie over beginnen !
nee grapje !
Dit was een tijdelijke oplossing omdat de originele mij waren afgebroken dus moest ik het tijdelijk even met deze doen,maar ik heb nu weer de originele spiegels er weer op zitten !
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Vrijheid van meningsuiting :peace
Voor alle duidelijkheid: ik heb het over hoe een auto er uit ziet, niet over wat er onder de motorkap ligt.
Ik zou het prachtig vinden om een BX Break te hebben die er uit ziet als een afgeragde, uitgeleefde, total versleten ouwelullebak (aan de buitenkant tenminste), maar dat ik elke porsje, bee-em-wee, fraarie of andere snelle bak er moeiteloos uit trek.
Schijt aan originaliteit.
Helaas vindt ik een BX mooier.
En het gaat mij om het uiterlijk he. Onderhuids moet het ding in orde zijn. Perfect werken enzoo.
Maar geen nood, ik zal nooit een Citroën opzettelijk beschadigen om het op uitgeleefde, total versleten ouwelullebak te laten lijken ! Ik koop gewoon een wrak dat ik opknap (en opvoer) dan
Lelijke Eend schreef:Helaas vindt ik een BX mooier.
Prima…..maar een BX die een Ferrari eruit trekt…..zul je met een lucifertje moeten zoeken, vrees ik voor je.
Misschien de orginele motor als startmotor gebruiken voor het asociaal grote motorblok dat achterin ligt ?
Ach, ik kan al geen contactpuntjes of kleppen stellen, dus dat moet eerst maar.
Oke ubertoll! Mijn sport wielen zijn gemonteerd!
Ziet er heeeeel mooi uit vind ik zelf!
Aangezien mijn bix nu nog in de garage staat (zie topic: http://cfnl.l3e.nl/viewtopic.php?t=2466&sid=403e14df38162126f638c45e5398d808) en dat ik dus nog geen foto’s heb kunnen maken, geef ik jullie alvast een voorproefje.
Maar ik denk dat als ik foto’s heb gemaakt, dat jullie het dan beter kunnen beoordelen, omdat de banden er dan op zitten en gemonteerd zijn onder de bix!
Ik weet dus ook helaas nog niet of ze fijn rijden! Maar dat zal toch wel!
195/50/r15 et 18. Heb bewust voor et 18 gekozen ipv et 15(origineel)
Zo steken de wielen iets meer uit waardoor ik ze nog mooier vind staan.
Heb ong nog 3 mm ruimte tussen de velg en de wielkast achter!
Mvg Joost
Er missen een paar spaken
Geintje, de velgen zien er zo al mooi uit. Ben benieuwd hoe ze onder je bix staan.
Oke ik heb me bixje weer thuis.
En met nieuwe velgjes. En dus een nieuwe slang voor het koelwater circuit.
Tevens heeft de garagist geconstateerd dat een of ander rubber gescheurd is. Dat zit om de aandrijfas aan de voorkant.
Dus hij moet binnenkort weer terug naar de garage
Maar goed.. de foto’s zijn niet zo heel mooi omdat het donker was.
Me witte bumpers zijn op de foto’s grijs. En me bixje is behoorlijk vies.
Ik zal morgen bij dag licht betere maken. En dan natuurlijk eerst de auto wassen.
Eerst de oude wieltjes eraf he, iemand mischien nog intresse?
En dan de vieze bix met nieuwe wielen in het donker!!!!
Zoals beloofd… morgen betere foto’s
Mvg Joost
Ik neem aan dat je een mening wilt hebben…. (vrije menigsuiting hè ), nou, persoonlijk vind ik het echt voor geen meter staan; je nieuwe velgen staan totaal niet in verhouding met de lijnen van je BX, maar ja, je hebt er zelf voor gekozen om die velgen erop te zetten….
Succes in ieder geval met de reparatie aan dat rubber. Het kan daar flink gaan roesten als je het niet snel vervangt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
zoals beloofd zijn hier de betere foto’s.
En de bix is weer maagdelijk wit !!!!
Mvg Joost
sorry, zie helaas alleen maar kruisjes
misschien ondersteund je server geen links.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
mooie velgen !! en mooie witte BX zeg. als nieuw zo op de plaatjes te zien
damn wat zou ik graag willen ruilen met mijn lekkende BX gti
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX