2 van de 2
 < Vorige 1 2

Roy’s XM V6 Exclusive automaat blijft behouden…
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 06 december 2006 11:19 PM
  [ # 16 ]

O maar dat is ook leuk. Razz Nog leuker is dat er zo’n goede bak in de V6 komt te liggen, denk daar is aan. Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 11 december 2006 07:57 PM
  [ # 17 ]

ze staat al te popelen Laughing

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 11 december 2006 08:13 PM
  [ # 18 ]

Nog meer popelen

Nou en als er iemand aan het popelen is, ben ik het wel.  Very Happy Nog een paar weken en dan kom ik haar ophalen! En dan is hopelijk mijn andere XM klaar. Wie weet kom ik dan met de ene de andere ophalen. Wordt ergens tussen 1 en 7 januari! Kan niet wachten. En dan bij Banzer de bak ophalen. En in de tussentijd ook nog XM prullaria gekocht van Simmetje. Ook blij mee. Was denk ik record openen en sluiten draadje…  Confused:

Groeten, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 11 december 2006 08:17 PM
  [ # 19 ]

Re: Nog meer popelen

XMTurboCT schreef:

Nou en als er iemand aan het popelen is, ben ik het wel.  Very Happy Nog een paar weken en dan kom ik haar ophalen! En dan is hopelijk mijn andere XM klaar. Wie weet kom ik dan met de ene de andere ophalen. Wordt ergens tussen 1 en 7 januari! Kan niet wachten. En dan bij Banzer de bak ophalen. En in de tussentijd ook nog XM prullaria gekocht van Simmetje. Ook blij mee. Was denk ik record openen en sluiten draadje…  Confused:

Groeten, Arjan

dus je gaat haar wel op een aanhanger vervoeren? Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 12 december 2006 12:23 AM
  [ # 20 ]

Re: Nog meer popelen

XMTurboCT schreef:

Groeten, Arjan

Kom je dan gelijk je velgen halen??????

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 14 december 2006 08:39 AM
  [ # 21 ]

Natuurlijk kom ik dan ook die velgen ophalen, je hebt PB. Enne ik moet ook nog ergens een automaat ophalen….

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook