4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

BX entertainment
Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 483

Gepost: 15 mei 2006 11:18 AM
  [ # 46 ]
Mechuccio schreef:

jep, en ook omdat je op dat moment neem ik aan ook je radio, en scherm en versterkers aan hebt staan, dat vraagt nogal wat van een accu Very Happy en omvormers zijn niet zo heel erg efficient met stroom. heb je alleen je xbox er op zitten? dan zou ik gewoon een automotive voedingkje aanschaffen. een goede kost je tussen de 50 en 70 euro, en dat is natuurlijk een stuk logischer dan van 12V naar 220V naar 12V
omvormer is wel altijd handig om erbij te hebben.

of heeft de XboX een interne voeding? dat weet ik nml niet

Ik heb een omvormer van continue 300watt (500watt max)... zit op dit moment me xbox op aangesloten.. je kan de xbox wel op 12v laten werken, maar dan moet je die volledig ombouwen en dat vind ik een beetje zonde.

Hebben wij nu officieel een “BX Entertainment”? Laughing

Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 14 december 2006 05:02 PM
  [ # 47 ]

[knetterlaatantwoordmodus]
jep Very Happy wij hebben een bx entertainment Very Happy
inmiddels heb ik de pc uit mijn TRi gehaald.
Ik zit nog een beetje te twijfelen wat ik er mee ga doen. Op zich wil ik het wel weer inbouwen in de 16V, maar dan op een andere manier, dan moet ik eerst een klein kastje eromheen bouwen zodat het geheel makkelijk in en uit te laden is. Verkopen spookt ook een beetje door mijn hoofd maar goed, ik lat het nog maar even op zijn beloop Very Happy[/knetterlaatantwoordmodus]

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 14 december 2006 06:05 PM
  [ # 48 ]

Qua audio maakt de BX ARMY niet zoveel indruk denk ik. Gewoon de standaart BX speakers, in combi met een kenwood radio cd speler.
Verder zit er wel wat extra’s in.
Een mobilofoon voor de 10 en 11 meter band, een mobilofoon voor 2 meter, en één voor 70 centimeter. Verder nog een mobilofoon voor de KLPD frequenties, en een ComboFoon voor de openbaar vervoer frequenties. En dan nog een VETAG transponder voor de beinvloeding van verkeerslichten. Enne….oh ja, een carkit voor mijn Nokia’tje.

Test

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 14 december 2006 06:18 PM
  [ # 49 ]

Thijs, ben jij een zendamateur?

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 december 2006 06:32 PM
  [ # 50 ]
marx-7 schreef:

Thijs, ben jij een zendamateur?

Jazeker.

Test

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 14 december 2006 06:36 PM
  [ # 51 ]

Ach zo, ik niet Wink

Maar mijn vader wel, ik zit hier zelfs te typen naast die apparatuur wat je net allemaal noemde. Hij doet er alleen geen h*l meer aan…

ben nooit verder dan 27mc gekomen. De interesse was er wel, maar morse leren zag ik geheel niet zitten. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer meen ik.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 14 december 2006 07:23 PM
  [ # 52 ]
marx-7 schreef:

Ach zo, ik niet Wink

Maar mijn vader wel, ik zit hier zelfs te typen naast die apparatuur wat je net allemaal noemde. Hij doet er alleen geen h*l meer aan…

ben nooit verder dan 27mc gekomen. De interesse was er wel, maar morse leren zag ik geheel niet zitten. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer meen ik.

ALs hij zo’n VETAG heeft staan en er niets mee doet dan houd ik me aanbevolen Laughing Twisted Evil

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 14 december 2006 09:35 PM
  [ # 53 ]
marx-7 schreef:

Ach zo, ik niet Wink

Vroegah, toen ik mijn machteging haalde had je de A C en D licenties. Met D mocht je wat spelen, met A mag je alles. Tegenwoordig heb je de N D en A machteging. Morse zit er dacht ik niet meer in.
Ik heb destijds de C licentie gehaald, met techniek voor gevorderden, maar zonder morse. Mijn call is PE1MSF. (Spreek uit: Papa Echo 1 Mike Sierra Foxtrot).

Mechuccio schreef:

ALs hij zo’n VETAG heeft staan en er niets mee doet dan houd ik me aanbevolen Laughing Twisted Evil

Ik heb er meer liggen, en die blijven hier ook lekker liggen. En bij dat, zonder kennis van lijndiensten, lijnnummers en omloopnummers heb je er geen jota aan.

Test

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 14 december 2006 09:39 PM
  [ # 54 ]
Thijsvandebles schreef:

Vroegah, toen ik mijn machteging haalde had je de A C en D licenties. Met D mocht je wat spelen, met A mag je alles. Tegenwoordig heb je de N D en A machteging. Morse zit er dacht ik niet meer in.
Ik heb destijds de C licentie gehaald, met techniek voor gevorderden, maar zonder morse. Mijn call is PE1MSF. (Spreek uit: Papa Echo 1 Mike Sierra Foxtrot).

Hey Thijs, die van mijn pa is (als ik me goed herinner) PA3EPM maar de kans dat je hem treft “on air” is minimaal.

Een Vetag (geen idee wat het is) heeft ie niet Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 14 december 2006 10:29 PM
  [ # 55 ]
marx-7 schreef:
Thijsvandebles schreef:

Hey Thijs, die van mijn pa is (als ik me goed herinner) PA3EPM maar de kans dat je hem treft “on air” is minimaal.

Een Vetag (geen idee wat het is) heeft ie niet Wink

Sowieso woon ik ver uit de buurt van Sittard. Maar op de amateur banden is zo’n verbinding makkelijk te doen.

VETAG staat voor VEhicle TAGging. Het is een systeem wat door lijnbussen gebruikt word om verkeerslichten op groen te zetten. Het werkt met een transponder in de voorbumper, die zend signaaltjes naar de detectielussen die in het wegdek zitten.

Test

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 15 december 2006 03:04 AM
  [ # 56 ]
Thijsvandebles schreef:

Ik heb er meer liggen, en die blijven hier ook lekker liggen. En bij dat, zonder kennis van lijndiensten, lijnnummers en omloopnummers heb je er geen jota aan.

maar dit is toch al een mooi begin Laughing Enalle andere info is wel te verkrijgen, maar ik denk niet dat het er ooit van komt hoor, is me eigenlijk te veel moeite, alhoewel ik vrienden zat heb die zo’n ding wel in elkaar kunnen schroeven en programmeren. maar ik laat het liever zo’n sprookje waar je wel eens van gehoord hebt, zou niet tof zijn als iedereen er een in zijn auto zou duwen, wordt het een beetje een chaos van. ik heb trouwens wel nog even een vraagje aan je over heel iets anders, maar dat PB ik je wel ff!

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 15 december 2006 11:09 AM
  [ # 57 ]

Mijn callsign is al jaren Whisky Whisky Whisky.

Ja, dan kom ik wel.

[/flauw]

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook