Vandaag gekocht :
- “La Saga des Traction” nr 34 : 11 BL fourgonnette danoise (1951), voor € 10,90.
Over twee weken in deze reeks : 11 A Limousine (1936).
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Vandaag weer twee :
- “Michelin” nr 23 : Type H “Grèce”, voor € 11,95, gewoon een H van een Griekse bandenhandelaar
- “Passion Citroën” nr 61 : Xsara break (1998), voor € 10,90
Over twee weken :
- Passion Citroën : CX Prestige (1978)
c5breakhdi schreef:Vandaag gekocht :
- “La Saga des Traction” nr 34 : 11 BL fourgonnette danoise (1951), voor € 10,90.
Die Danoise, is dat dezelfde (maar dan ander kleurtje en eventueel een stickertje) als de al eerder uitgegeven 11 BL Fourgonette (de middelste op dit plaatje)??
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
robb schreef:c5breakhdi schreef:Vandaag gekocht :
- “La Saga des Traction” nr 34 : 11 BL fourgonnette danoise (1951), voor € 10,90.Die Danoise, is dat dezelfde (maar dan ander kleurtje en eventueel een stickertje) als de al eerder uitgegeven 11 BL Fourgonette (de middelste op dit plaatje)??
Heu… niet helemaal, hij heeft namelijk geen achterruitje. Bovendien is hij in een blauwe kleur, en voorzien van gele opschriften “Citroën”.
Vandaag aangeschaft :
- “DS Collection” nr 25 : DS 21 cabriolet “Palm Beach” Henri Chapron (1966), voor € 10,90
- “Collection 2 CV Citroën” nr 81 : 2 CV AZU “Shipp-Avia” (1956), voor € 10,50
@ CitroenAZU : nog niets over de AZU Gendarmerie… maar deze week wel een artikel over de 2 CV’s 4x4 van twee Nederlanders : een koetswerk van een 2 CV op het chassis van een Suzuki Samourai.
Over twee weken :
- DS Coll. : ID 19 break RTL (1963)
- Coll. 2 CV : 2 CV Márcatello (1982)
Ik kreeg twee links doorgemaild met interessante zaken over de kioskreeksen.
De een (lijsten) en de ander (met plaatjes) .
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
c5breakhdi schreef:
@ CitroenAZU : nog niets over de AZU Gendarmerie… maar deze week wel een artikel over de 2 CV’s 4x4 van twee Nederlanders : een koetswerk van een 2 CV op het chassis van een Suzuki Samourai.
Bedankt weer!
Ik zie net dat nummer 92 over de Glacauto 2cv gaat. Dat is de mijne ook dus waarschijnlijk staat ie daarin gok ik..??
CitroenAZU schreef:c5breakhdi schreef:
Bedankt weer!
Ik zie net dat nummer 92 over de Glacauto 2cv gaat. Dat is de mijne ook dus waarschijnlijk staat ie daarin gok ik..??
Martijn, ik had het al eens gevraagd volgens mij, maar een tweede keer kan nooit kwaad
Als mijn eend erin staat, zou je voor mij dan ook een exemplaar mee willen nemen?
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Tom Duckpower schreef:CitroenAZU schreef:c5breakhdi schreef:
Bedankt weer!
Martijn, ik had het al eens gevraagd volgens mij, maar een tweede keer kan nooit kwaad
Als mijn eend erin staat, zou je voor mij dan ook een exemplaar mee willen nemen?
Ik wil dat best doen als ik op dat moment in Frankrijk ben als ie uit is gekomen. Voor mij wordt van ieder tijdschrift maar 1 stuks apart gehouden dus als ie al geweest is dan is de kans groot dat ie al uitverkocht is. Maar je kunt hem ook gewoon bestellen via http://www.journeaux.fr en dan heb je em met 2 weken binnen. Ik probeer in elk geval in januari weer naar lille te gaan voor een vrachtje. Mocht ie daarna pas uitkomen kan “c5breakhdi” wellicht een seintje geven zodat je em via internet kan bestellen. Hij komt dagelijks in de mag presse…
keej…
Super!
CitroenAZU schreef:Ik wil dat best doen als ik op dat moment in Frankrijk ben als ie uit is gekomen. Voor mij wordt van ieder tijdschrift maar 1 stuks apart gehouden dus als ie al geweest is dan is de kans groot dat ie al uitverkocht is. Maar je kunt hem ook gewoon bestellen via http://www.journeaux.fr en dan heb je em met 2 weken binnen. Ik probeer in elk geval in januari weer naar lille te gaan voor een vrachtje. Mocht ie daarna pas uitkomen kan “c5breakhdi” wellicht een seintje geven zodat je em via internet kan bestellen. Hij komt dagelijks in de mag presse…
Correctie : www.journaux.fr
Vandaag aangeschaft :
- “Passion Citroën” nr 62 : CX Prestige (1978), voor € 10,90
- “La Saga des Traction” nr 35 : 11 A Limousine 1936, voor € 10,90
Over twee weken :
- Passion Citroën : BX 16 RS Evasion (dus break) (1989)
- Saga des Traction : 11 Commerciale (1939)
tip voor de geinteresseerden
Modelcars in Rotterdam heeft een grote partij DS miniaturen uit de Kioskserie voor 3,95 (!!) per stuk in de aanbieding. Onder andere DS Fourgon Tissier “Bagagère (Universal Hobbies) en diverse Chapron modellen. Ik zou zeggen, bel snel, want ze vliegen waarschijnlijk de winkel uit voor dat geld
Totaal aantal Berichten: 6316
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
j@n schreef:tip voor de geinteresseerden:
Modelcars in Rotterdam heeft een grote partij DS miniaturen uit de Kioskserie voor 3,95 (!!) per stuk in de aanbieding. Onder andere DS Fourgon Tissier “Bagagère (Universal Hobbies) en diverse Chapron modellen. Ik zou zeggen, bel snel, want ze vliegen waarschijnlijk de winkel uit voor dat geld
Dat is een goede tip. Ben net even langs gereden en heb er een aantal ingeslagen. 3 voor 10 euro, er was nog aardig wat voorraad.
Groet,
L
grrrr, heb in rheinberg nog gewoon 20 ouderwetse euro’s betaald voor die ds bagagiere. En mijn maatje 28! Kreeg ze ook aangeboden van de week, en heb er meteen een aantal besteld. Deels voor mijzelf en deels om te verkopen, maar zal er nu wel een tijdje mee blijven zitten als ik er nog wat op wil verdienen ... (lees:verzendkosten eruit en mijn eigen verzameling wat goedkoper)
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Grrrrrrrrrrrrrr to
ja ik ben dat maatje