Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
arjan_verkade schreef:ik had het ook al gelezen
was ook al van plan er een offerte voor te vragen
reageren ze een beetje snel?
Ik heb gisteren offerte aangevraagd en die ligt nog niet op de mat hier. Maar goed het is kersttijd en ik woon op het platteland. De trekschuit had waarschijnlijk vertraging. Morgen moet ik de offertes toch zeker wel hebben.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Simpele Ziel schreef:
Verder altijd keurig gordel om, auto in orde, geen alcohol op en schakelen bij 2500tpm, jammer dat je daar geen punten voor krijgt…
[opvoed-mode]
Geen punten erbij, maar je leeft er (statistisch) wel langer door.
[/opvoed-mode]
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Dat beschouw ik als compliment
Overigens had ik al een dag later een mailjte terug met hun antwoord…
Misschien omdat ze met mij gauw klaar waren
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Persoonlijk zou ik het er niet bij laten zitten. Maar goed dat is uiteraard aan jullie. M.i. maken ze nu zeer slechte reclame door juist hun beweringen niet na te komen. Ik zeg: er zit meer voor jullie in omdat ze iets recht te zetten hebben.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het is slechte reclame voor Citroën, niet voor mij.
Als ze iets recht willen zetten hadden ze dat in hun antwoord mail kunnen doen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik ben inmiddels overgestapt op Citroënverzekeringen. Op mijn beide auto’s krijg ik op de basispremie de volgende kortingen: (elke korting opnieuw berekend over het nieuwe bedrag na aftrek van een korting, anders kom je boven de 100% uit)
korting op kilometers 5% (tot 20.000 km opgegeven)
korting ervaren rijder 5%
regio korting 20%
korting bonus/malus 78% (trede 19, 16 jaar schadevrij)
De auto’s zijn WA + verzekerd.
Voor de Xantia betaal ik € 284,- per jaar en voor de Berlingo € 290,- per jaar. Dit is inclusief assurantiebelasting, poliskosten € 8,50 en een schadeinzittendenverzekering van € 24,-
Patrick
@moderator: wellicht dit draadje verplaatsen naar diversen/algemeen? ik zocht me rot en kwam het uiteindelijk tegen onder Citroën nieuws