vandaag heb ik lm velgen onder de bx gemonteerd wat overigens erg mooi is (pics volgen morgen) alleen nu heb ik het probleem dat de voorkant van de auto van slag is hij komt (te hoog) omhoog blijft ff zo staan en valt dan vervolgens op z’n laagste stand en zo gaat ie op en neer.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
hij heeft dit alleen in z’n rij hoogte de tussen stand en hoogste stand werken perfekt.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Dit ligt niet aan de velgen i.i.g., komt dit niet door een te hoge retourstroom en lekke veer poten?
ik weet het niet!! er ligt geen lhm onder de auto
stan schreef:ik weet het niet!! er ligt geen lhm onder de auto
Als je veerpoten gaar zijn word je LHM gewoon terug gepompt door je retourleidingen naar je LHM vat. Dus is het ook niet verwonderlijk dat je geen plas ziet
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Heb je de wagen al van z’n plek gehad? Het kan best zijn dat de wielen uit elkaar getrokken of juist dichter bij elkaar staan, waardoor de auto niet kan bepalen welke druk er nu heerst in de poten. Dus even een stukje rijden en het zou over moeten zijn.
Geplaatst: 15 Dec 2006 17:58 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Heb je de wagen al van z’n plek gehad? Het kan best zijn dat de wielen uit elkaar getrokken of juist dichter bij elkaar staan, waardoor de auto niet kan bepalen welke druk er nu heerst in de poten. Dus even een stukje rijden en het zou over moeten zijn.
en jawel het heeft gewerkt bedankt voor de tip ff stukje gereden in de tussen stand vervolgen van de laagste naar de rijstand en hij blijft weer mooi staan bedankt voor je tip chinco.
ik had ff mega euro visionen
haha, mooi..dan kan deze weer op slot