Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
idd, met mijn digit duurde het ong net zo lang en ik had een afspraak én ik had thuis de formulieren al ingevuld….
woutersmits schreef:idd, met mijn digit duurde het ong net zo lang en ik had een afspraak én ik had thuis de form7ulieren al ingevuld….
Gefeliciteerd met stap 1. Wel apart dat ie nu niet meer door de RDW technisch gekeurd wordt. Bij mijn GS een paar jaar geleden werd ie wel gelijk technisch gekeurd. Maar desondanks is het er niet sneller op geworden.
Ik moest indertijd ondanks een keuringsafspraak bijna een half uur wachten. Wat een ambtenaren waren dat: echt vreselijk. Het heeft me toen incl. technische keuring en BPM aangifte echt een middag gekost, terwijl de keuring zelf maar een half uurtje kost.
hmm ... ik moet binnenkort ook langs, maar ik ga toch wel een afspraak maken.
Aangezien mijn Duitse export kenteken bijna verlopen is toch maar eens NL gaan regelen
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Even een update’je. Volgens de APK-boer van Wouter is de BX helemaal goed (iig geen afkeurpunten), dus die zei: geef me een kenteken en ik meld ‘m af!
Dat kenteken is echter nog een probleempje, dat heb ik nl. nog steeds niet…
En ik weet nu ook waarom niet: de ARN heeft nog niet doorgemeld aan de RDW dat ik de verwijderingsbijdrage (45 euro - tot 1/1/2007 verplicht…) al op 4 december betaald heb
De komende twee weken is de APK-boer met vakantie, dus helaas pas in ‘t nieuwe jaar genieten van de Vert Cali. Als ik dat kenteken tenminste binnenkort nog een keer krijg. Jammer, maar niet erg
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hotlinking for this domain is disallowed.
meer fotos! (die t doen…)
- BX 19 GT
- BX 16 RS
ieksEmmu schreef:hotlinking for this domain is disallowed.
Huh ?!? Bij mij doen alle foto’s in ‘t topic ‘t gewoon (zijn allemaal door Wouter S en Wouter B gemaakt/geplaatst)
ieksEmmu schreef:meer fotos! (die t doen…)
Maar goed, u vraagt…
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
foto onder je naam vh carregister doet t niet
Blijft toch een apart model zo’n BX, de kleur is iig bijzonder mooi!
en
trekhaak + spatlappen = stoer! :headbang
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hebben we hem toch goed klaargemaakt voor de APK!
grt uit nieuw zeeland!
(met ondertussen 3 dssen gespot in auckland!)
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:hebben we hem toch goed klaargemaakt voor de APK!
grt uit nieuw zeeland!
Ondertussen heb ik nog steeds geen kenteken, begin me zorgen te maken, zeker als ik lees dat iemand anders hier ‘t binnen 3 dagen voor z’n CX had.
Woensdag nog maar ‘s ARN en RDW bellen (a resp. 20 en 10 cent per minuut met keuzemenu’s van ‘n half uur)
beerpeet schreef:woutersmits schreef:hebben we hem toch goed klaargemaakt voor de APK!
grt uit nieuw zeeland!
Ondertussen heb ik nog steeds geen kenteken, begin me zorgen te maken, zeker als ik lees dat iemand anders hier ‘t binnen 3 dagen voor z’n CX had.
Woensdag nog maar ‘s ARN en RDW bellen (a resp. 20 en 10 cent per minuut met keuzemenu’s van ‘n half uur )
je moet toch wel binnen 5 dagen iets hebben gehoord maar kan door de kerstdrukte komen
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Naja, kerstdrukte, op 4 of uiterlijk 5 december had de ARN al aan de RDW moeten doorgeven dat ik de verwijderingsbijdrage heb betaald…
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Hoera, kenteken is eindelijk binnen! \:D/
En het is geworden: 52-TR-FT.
Maarreh, m’n eerste kenteken zonder een deel 3, welk deel van dit kenteken moet je bij de auto hebben en welk deel achter slot en grendel bewaren?
Deel 1a - voertuigbewijs
Deel 1b - tenaamstellingsbewijs
Deel 2 - overschrijvingsbewijs
Overschrijvingsbewijs lijkt nog ‘t meest op ‘t vroegere deel 3 :-k
beerpeet schreef:Hoera, kenteken is eindelijk binnen! \:D/
En het is geworden: 52-TR-FT.
Maarreh, m’n eerste kenteken zonder een deel 3, welk deel van dit kenteken moet je bij de auto hebben en welk deel achter slot en grendel bewaren?
Deel 1a - voertuigbewijs
Deel 1b - tenaamstellingsbewijs
Deel 2 - overschrijvingsbewijsOverschrijvingsbewijs lijkt nog ‘t meest op ‘t vroegere deel 3 :-k
deel 2 moet je thuis bewaren \:D/
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ah, citroenc2 was mij voor. Ik moest ook eerst even kijken toen ik mjn nieuwe papieren bij mijn BX-je kreeg.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
citroenc2 schreef:deel 2 moet je thuis bewaren \:D/
patje74 schreef:Ah, citroenc2 was mij voor. Ik moest ook eerst even kijken toen ik mjn nieuwe papieren bij mijn BX-je kreeg.