Ik las hier en daar wat topics over betere lampen.
Nu wou ik maar eens wat nightvision lampen van philips proberen maar ik heb er nu duplo lampen in.
Nu heb ik eens van iemand gehoord dat dat geen probleem is.
Maar als ik wat verder kijk zie ik wel dat er aparte h4 koplampen te krijgen zijn voor de c15.
Weet iemand meer?
En hoe kan ik het zien? (andere spiegels ofzo)
Kon op de hele koplamp niets ontdekken.
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
bij een duplo koplamp staat er in het glas CR, en bij halogeen HCR. Hieraan is te zien of deze geschikt is voor welk type lamp.
In een duplokoplamp kan je geen h4 lampje zetten. Waarschijnlijk ben ga je er al een heel stuk op vooruit als je er H4 units in zet. Het verschil zit ‘m in de insteek. Bij een duplo een stuk ruimer.
Die nightvision heb je bijzonder weinig profijt in een visa dus vast ook niet in een c15. Maar het staat wel schattig…
Caroline81 schreef:In een duplokoplamp kan je geen h4 lampje zetten. Waarschijnlijk ben ga je er al een heel stuk op vooruit als je er H4 units in zet. Het verschil zit ‘m in de insteek. Bij een duplo een stuk ruimer.
Die nightvision heb je bijzonder weinig profijt in een visa dus vast ook niet in een c15. Maar het staat wel schattig…
Ik ben al wat verder.
Heb vandaag een setje h4 koplampen op de kop getikt.
visa c15 is inderdaad gelijk.
Maar waarom heb je weinig aan de nightvision?
Zie je geen verschil in lichtopbrengst?
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
ik heb wel meer licht op zich, maar er zaten dan ook oude lampjes in… De nieuwe premiums zijn kwa lichtopbrengst net zo goed, alleen heb je dan die kleurtjes niet. En die kleurtjes heb je vanuit mijn koplampen niks aan. Ik had ze bij de scorpio er in gestopt en dan zie je echt die vakken.