Ik was vorig jaar bij lubbers voor mijn motorsteunboutenprobleem 700 euro kwijt.
Dat was onder andere complete distriset met waterpomp en spanrollen (spanrol was kapot) voor de 1.9D. Geraamd was 900 euri omdat ze bang waren dat het blok eruit moest.
Hebben ze ook erg netjes opgelost: Was redelijk kort voor de vakantie, auto werd door de ANWB afgeleverd op maandagavond en donderdags was ze weer klaar.
Verder is het een keurig bedrijf: een in Citroën gespecialiseerd familiebedrijf (vader, zoon, moeder en een paar monteurs), waar men in ieder geval de indruk wekt geïnteresseerd te zijn in je auto en het probleem wat je ermee hebt.
Ook het voorraadbeheer is er klantvriendelijk: Waar ik bij Ruesink nog weleens te horen kreeg dat ze een onderdeel (remslang, knalpot) niet op voorraad hadden, heeft Lubbers dat meestal wel en anders zorgen ze wel dat het er komt.
Ziet er ook erg netjes uit: je zou er van de vloer kunnen eten. Daarom moet je er trouwens ook niet op vrijdagmiddag binnen komen vallen: Dan wordt de werkplaats schoongemaakt (en dat gebeurd dan ook zeer grondig) en kunnen ze helemaal nergens bij.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Fraaie auto en nog een lekker lage kilometerstand. Oogt ook heel netjes zo’n schone motorruimte. Dat is nou iets waar ik zelf nooit wat aan doe. Jullie wel?
En altijd belangrijk: een betrouwbaar adres voor het onderhoud. Prettig dat je via het forum ervaringen daarover kan uitwisselen. ik heb gelukkig nooit vervelende ervaringen gehad met een garagist. Hoop dat me dat ook bespaard kan blijven.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Fraaie auto en nog een lekker lage kilometerstand. Oogt ook heel netjes zo’n schone motorruimte. Dat is nou iets waar ik zelf nooit wat aan doe. Jullie wel?
En altijd belangrijk: een betrouwbaar adres voor het onderhoud. Prettig dat je via het forum ervaringen daarover kan uitwisselen. ik heb gelukkig nooit vervelende ervaringen gehad met een garagist. Hoop dat me dat ook bespaard kan blijven.
Patrick
motorruimte komt altijd aan de beurt
EW schreef:Ik was vorig jaar bij lubbers voor mijn motorsteunboutenprobleem 700 euro kwijt.
Dat was onder andere complete distriset met waterpomp en spanrollen (spanrol was kapot) voor de 1.9D. Geraamd was 900 euri omdat ze bang waren dat het blok eruit moest.
Is ook een nette prijs, bij een Xantia 1.9D is het een berg werk die D-riem.
Niet echt een klusje waar ik zelf warm voor loop, maar goed, dat sleutelfeestje voor de deur heb ik pas weer over 100.000km.
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Zo, gisteren even de bollencheck laten doen bij Chyparse. Achterbollen hadden nog maar 20 bar, antizink had nog 40 bar, voorbollen ook 40 bar en de voorraadbol was zo plat als een dubbeltje… De filters en reservoire weer netjes schoon gemaakt en er zit nu spoelvloeistof in. Voor de hoogte regelaar is een gereviceerde in de plaats gekomen. De originele zat muurvast. Wat een verschil zeg!! Het was nog geen plank en was al tevreden met het weggedrag maar nu is het echt vele malen beter!! Het enige wat niet weg is dat ie nog door de veren zakt als ik op de rem heb gestaan. Mijn BX-en hadden daar ook al last van en volgens mij hoort het er gewoon bij maar ben benieuwd of het er wel écht bij hoort.
Ook onze complimenten voor Martin trouwens. Hij heeft alles aan ons uitgelegd hoe het werkt, wat hij aan het doen is, we mochten overal bij kijken en stonden hem nergens in de weg. Ze zijn zeker de moeite waard om er vanuit Enschede naartoe te tuffen
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik hoor echt goede verhalen over Chyparse. ik kom er vast weleens langs, voorla als ik dan lees wat er aan jullie Xantia is gedaan. Op zich ben ik erg tevreden over het veergedrag van mijn Xantia. Van de vorige eigenaar heb ik begrepen dat de veerbollen niet al te lang geleden zijn vervangen.
Genieten maar!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Re: Onze Xant!
mathijs schreef:Ik zal eens wat :photo ‘s plaatsen van onze aanwinst.
Het is een 1.8i 16V X
Leuk met de oude Grolsch op de achtergrond
Hé hier woon ik ook vlakbij!
Jos van der Voort