Dan mag je niet chaufferen, óf je moet het met je vrouw en kinderen doen. Pet op, zonnebril, handschoenen, C6 bestellen: geen probleem toch?
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Nja, ze zijn nu zo hard op zoek naar nieuwe mensen dat ze misschien wat soepeler met de eisen zijn, de OV kaart is ook geen supervereiste, maar je moet altijd op eigen vervoer en kosten naar de klant rijden, tenzij dit niet met het openbaar vervoer kan, en in dat geval mag je maximaal 100 kilometer (voor op én neer) declareren en in het buitenland natuurlijk wat je gereden hebt, dus heb je een dieseltje of een lpg bak, dan is dat allemaal nog wel te doen natuurlijk, en vaak nog stukken sneller ook dan met bus en trein. er zijn ook ritten waarbij je alleen iemand ophaalt of wegbrangt, in dat geval zit je dus hoe dan ook vast aan het openbaar vervoer op eigen kosten.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Dan moet ik het dus toch maar gaan proberen!
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
het is volledig freelance in principe en ze bellen regelmatig met een ritje het ligt aan jou of je het aanneemt alhoewel je in principe wel een rit per week moet doen als het ff kan, maar ik heb nu al een hele periode van 2 ritten per maand. en nogmaals als ik inlog op de website krijg ik meteen een rode dikke melding dat ze mensen moeten hebben, dus ja heb en nee kun je krijgen natuurlijk
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ik werk bij de concurrent van Tonie en ook die hebben mensen nodig. heb nu drie keer gereden er ritjes als die van Tonie heb ik nog niet meegemaakt maar leuk is het wel. Moet er nog even bijvertellen dat je in de wachttijd natuurlijk ook kunt studeren als je wilt.