Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Alexxxxx schreef:Zo, morgen langs, even kijken
Ik ben benieuwd! Gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens, helemaal top!
Als je dit dametje echt even mee mag hebben en je wilt langs komen, dan ben ik tijdens schooltijden thuis.
Dus mocht je het willen, PB dan maar even.
Succes, ik hoop dat het wat voor je is. Dan kan je je eindelijk met een fatsoenlijke avatar op het forum vertonen! (je weet hoe ik over een Niva denkt toch? )
Oke, en nu je rijbewijs al? Haha
Nou, er al uit hoe het te doen?
Ik ga morgenmiddag (na schooltijd) even kijken, en morgenochtend ga ik pas de rozigheid regeln op het gemeentehuis, dus dan heb ik nog geen rijbewijs
En niet iedereen is op zn 18e in de financiële positie om een rijbewijs te halen
Kijk, das een helder verhaal. En Alex, gekocht?
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Ik wacht ook al met spanning!
Emiel
Daantje schreef:Kijk, das een helder verhaal. En Alex, gekocht?
Ja! Tijdens de proefrit verliefd geworden! :51
Blij blij blij!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
gefeliciteerd ermee! veel veilige en probleemloze kilometers toegewenst.
Ik ben er zeer content mee De topictitel maar even veranderd
Nou Alex is de gelukkige eigenaar vaneen 2cv visaaaaaaaaaahhhhhh.
Een mooi karretje. Zal ze wel missen. snik.
T’is niet anders.
Heej, ik heb 2 dagen niet niet meer “Visaaaaaaahhhhhhhh” in me signature of hij wordt alweer gebruikt! Wellicht dat Alex dat gaat denken de komende tijd.. hehe
Gefeliciteerd! Hoop dat je er veel plezier van zult hebben. Ben zeer benieuwd hoe hij bevalt… Wil ooit ook nog wel eens een Visa aanschaffen. Momenteel rijdt ik BX (heerlijk!) en hiervoor heb ik een Dyane gehad (ook heerlijk, maar weer héél anders). In februari ga ik voor 5 maanden reizen. Denk er over voor die tijd mijn BX te verkopen. Misschien als ik terug kom een leuke Visa…
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Toch het leukste model Visa hoor, de 2 cilinder!!! Heel veel plezier ermee!! Zo te zien kun je de verkoper ook nog regelmatig raadplegen!?
De verkoper woont vlak bij inderdaad. Vrij hoge citrofielendichtheid in de regio trouwens.
gefeliciteerd
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gefeliciteerd!!!
ja gefeliciteerd
Test