hallo ik heb een vraag ik heb een c5 uit 2002 een 2 liter op lpg met 108000km ik heb heel veel plezier van deze wagen alleen gaat er continu een gong in de auto het is dezelfde gong die gaat al je hem in zijn achteruit zet!!!!diverse dealer hebben er na gekeken maar de storing blijft kan iemand mij mischien helpen
bvd,
cor wenting
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
iets van een kinderslot wat geactiveerd staat :
ga daar ff naar kijken maar hij doet het continu als je rijd hij stopt ook niet als je stil staat doet hij het niet alleen als je rijd maar ik ga zeker ff kijken als ik hem uitschakel wat ie doet!!!!!!!!!!
ehm… doe je gordel es om?
of er gaat iets mis in de schakelaartjes voor deze detectie….
Gorgelt u ook al met LHM?
nee het is dezelfde gong als dat je hem in zijn achteruit zet!!!!!!!en die gaat de hele tijd!!!! oja kinderslot is het ook niet!! mijn eigen dealer heeft em uit gelezen en komt er niet uit.
En je service lampje werkt? en is niet aan op dat moment?
Gorgelt u ook al met LHM?
service lampje brand niet als ie gongt maar het lampje werkt wel die is niet stuk ofzo
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
hij maakt in ieder geval ook zo’n gong als je de automatische lichten aktiveert. blijft dat knopje niet hangen ofzo
vreemd ook niet die snelheidsverklikker die in dat boardcomputer scherm zit als laatste optie :
misschien toch wat menno zegt, is er geen carkit ofzo aangesloten maarja had de dealer eigenlijk allang moeten zien denk ik mmm lastig
Heb je je passagiersairbag uitgeschakeld? Dan gaat er ook een gong.
hey das een goeie ga direct kijken hopen dat dat het is pfffff ik heb em wel 1 keer uitgezet dus bedankt!!! zou een stunt wezen zeg
marit schreef:hey das een goeie ga direct kijken hopen dat dat het is pfffff ik heb em wel 1 keer uitgezet dus bedankt!!! zou een stunt wezen zeg
En?
helaassssssssssssssssssssssssssssssssss grrrrrrrrr hij stond uit en deed em weer aan en ja hoor gong!!! weer uitgezet toen kwam er ook een melding in te staan dus helaas!!! morgen gaat ie weer naar de dealer en ja maar weer wachten.
in iedergeval bedankt en wachten op de volgende optie
Zoek eens op waar het regelkastje zit van je achteruitdetectoren of wel parkeerhulp (zit vast en zeker ergens bij de achterlichten) haal hier ff de spanning af en kijk of de gong uit gaat (moet haast wel)
Zo niet, zet dan de auto met contact aan en of motor aan als die maar lekker aan het gongen is en trek dan een voor een de zekeringen eruit, bij de zekering die je eruit haalt en waarbij die stopt met gongen zoek je dat zekeringnummer op in je instructieboekje en je weet al in welk circuit van de auto de gong zit, vanaf daar kun je wel weer verder zoeken.
Misschien dat dit een tijdelijke storing activeert ergens in de auto maar dat kan in mijn ogen geen kwaad.
Maar ik weet haast wel zeker dat het over is wanneer je die parkeerhulp uitzet
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Bij mij is er een andere radio in gezet zonder de oude af te melden in de computer.
Toen bleef ie ook gongen.
Kan dat het probleem zijn :
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Dta is raar dat je dat steeds hoort, is dat af en toe of bij kouder weer?
nee is bij alles warm en koud helaas!!!