Serge schreef:Ik ben het afgelopen half jaar 2x link afgesneden door een wijffie in een Citroën. Beide keren was het een XM. Ik houd wel van die pittige diertjes. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik ook wel de hots heb voor een ijskonijn in een BMW
Ik ben iig zeer blij dat mn vrouw goed kan autorijden. D’r moeder en een tante van d’r rijden namelijk als dweilen.
Mn vrouw werd door d’r vorige buurman ‘wervelwind’ genoemd of hij zei ‘daar heb je W. weer met d’r straaljager.’
Een vriendin van d’r was op een bochtige dijk ‘s nachts aangehouden door de politie om even papieren te cheken want ze was opgevallen door “d’r sportieve rijstijl”
Nou, de ideale vrouw bestaat toch niet en toch zijn hier vele mannen met Citrovrouwen. Die combinatie schijnt toch te kunnen?
Wat vinden jullie, zijn Citroens vrouwenlokkers? En dan bedoel ik oude types van Citroen en de nieuwe.
Visa Ventje schreef:
Wat vinden jullie, zijn Citroens vrouwenlokkers? En dan bedoel ik oude types van Citroen en de nieuwe.
Vast wel, het staat natuurlijk wel interessant zon oude auto… Maar vrouwen die op je af komen vanwege je auto zijn per definitie vaut.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Ik vind het ook helemaal niet leuk als ik een vriendin heb die het heel de dag over auto’s o.i.d zou hebben… en vrouwen die scheuren daar moet ik het al helemaal niet van hebben… ops:
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Als ik het hier snel overlees zijn er in ieder geval nog geen citrofiele vrouwen die gereageerd hebben of ben ik fout?
En of die Citroëns vrouwenlokkers zijn…
- Toen ik m’n XM kocht (eerste auto en wat een bak ) vroegen ze me op café of ik 70 was geworden… ops:
- En onlangs m’n cx ingeruild voor een andere. Zei m’n vriendin een beetje verward “weer zo’n lelijke”
Maar ‘t was toch beter dan een DS die eerste op de planning stond
Nouja, er zijn wel een aantal vrouwen lid van het forum, maar die zijn meestal maar even of soms helemaal niet actief…
Denk bijv. aan:
CitroCitrus
Caroline81
en
EvelienBX
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Beginnend huisman zoekt carrierevrouw met lease-C4/C5/C6…
Iek ben rustig van aard, breed geinteresseerd en….
of zit iek nou in t verkeerde topic?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:Nouja, er zijn wel een aantal vrouwen lid van het forum, maar die zijn meestal maar even of soms helemaal niet actief…
Denk bijv. aan:
CitroCitrus
Caroline81
en
EvelienBX
Maar als ze actief lopen de draadjes als een dolle. Ik herinner me een kalender-topic, een lingerie-topic en het moment dat Evelien online kwam. De server lag zowat op zijn gat!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En of Citroëns lokken… Ik denk voor de gemiddelde vrouw niet bepaald. Maar je bent sowieso triest als je iemand uitzoekt op zijn/haar auto
citroenzot schreef:Als ik het hier snel overlees zijn er in ieder geval nog geen citrofiele vrouwen die gereageerd hebben of ben ik fout?
Ik beschouw mezelf toch als aardig vrouwelijk hoor En had al gereageerd op pag 1…
Simpele Ziel schreef:Nouja, er zijn wel een aantal vrouwen lid van het forum, maar die zijn meestal maar even of soms helemaal niet actief…
Denk bijv. aan:
CitroCitrus
Caroline81
en
EvelienBX
Vergeet Hel1 niet!!!
Meestal aardig actief en toch zeker wel Citrofiel te noemen!
Visa Ventje schreef:Wat vinden jullie, zijn Citroens vrouwenlokkers? En dan bedoel ik oude types van Citroen en de nieuwe.
Uit ervaring kan ik zeggen dat de DS het verdomd aardig doet bij het vrouwenvolk. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de XM het verdomde slecht doet bij de dames. Het kan ook nog zo kunnen zijn, dat auto’s helemaal niks met vrouwen doen en dat het de bestuurder is die de vrouwen verbluft doet staan. Nu ik er idd aan denk; in de DS rijd ik 95% van de tijd met het raam open, waardoor er een mooi blik te vangen is van deze Adonis…..
Goed, ik ben er uit; als je niet genoeg aan je trekken komt, dan helpt een mooi kar ook niks. Ik ga weer fietsen..
:schater
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mag ook in het humor topic!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Serge schreef:in de DS rijd ik 95% van de tijd met het raam open, waardoor er een mooi blik te vangen is van deze Adonis…..
Op de Ducati wil t ook al niet echt, zou t door m’n helm komen?
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Heb persoonlijk wel interesse in een prettig gestoorde meid in een eend of een godin in een DS of willekeurige combinatie daarvan
Nou is mijn rode citroblik niet echt een babe magnet (al heb ik vandaag m’n nieuwe “custom rims” binnen gekregen (op maat gemaakte 16” stalen velgen)).
Op zich ook niet zo gek als ie ‘t grootste deel van de tijd stuk voor de deur staat, zo kun je nergens cruisen natuurlijk.
Je hoort me wel aankomen uiteraard en dat is niet door slechte rnb te laten dreunen ofzo (sowieso een no-no), maar meer de motor.
Vrienden noemen ‘m de “bangbus” - ik ben mij echter van niets bewust (ook niet onbewust), er zit notabene geen interieur meer in voorlopig
De dames die de bus kennen vinden ‘m wel lief zowaar, maar dat kan ook gewoon beleefdheid zijn natuurlijk
Caroline81: ik heb eigenlijk niets met paarden, is dat ook goed?
(behalve dat een ruime stal erg aantrekkelijk is om te klussen en ik het absoluut niet erg vind buiten de stad te wonen)
LEiPiE schreef:Heb persoonlijk wel interesse in een prettig gestoorde meid in een eend of een godin in een DS of willekeurige combinatie daarvan
Misschien lichtelijk offtopic, maar ik ken wel een paar combinaties die minder aan te bevelen zijn in dit geval.
Zo denk ik dat een DS in een gestoorde meid voor haar minder prettig is, een eend in een DS een hoop rotzooi geeft (amoniak hè, dat bijt in je bekleding) en een godin in een eend sympathie veinst.
Aan de andere kant mag je mij altijd een videoopname sturen van een godin in een prettig gestoorde meid of andersom, daar heb ik niks op tegen.
Animal triste post coitum