hallo!!!
Ik ga helemaal uit mijn dak!!!
Ik heb gekocht:
Citroën visa 11 RE, Bouwjaar 1985, kleur is rood! met achterspoiler…
Vanavond gaan kijken met een oud collega en meteen verkocht (gekocht natuurlijk)
Het betreft een zeer nette visa met weinig tot geen roest, en eerlijk van een oud vrouwtje, beetje roest rond de achterschermen, maar makkelijk te verhelpen, verder moeten er twee andere voorbandjes op.
Auto geheel bekeken met mijn collega en die kwam tot dezelfde conclusie, meteen kopen!!
Ik ben supertrots en ga hem vrijdag of zaterdag halen en dan zal ik meteen foto’s plaatsen!
Emiel (jahoe!!!)
Ik ben niet zo’n Visa-kenner, maar heeft een 11RE een tweepits 650cc blokje voorin ?
Natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop
Schijt aan originaliteit.
Hij (zij) heeft een 1100 cc viercilinder in het vooronder.
Emiel
Gefeliciteerd!!! Heel veel plezier ermee, we zullen de foto’s binnenkort wel zien!
mooi zo de lijst groeit aan op het forum
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik ben blij dat je er alsnog één hebt gevonden Hoe meer Visa’s rond Leeuwarden rijden, hoe beter!
Ja visa meeting in Friesland?
Emiel
Wanneer? Ik zal er zijn
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mag ik dan ook komen?!
Emiel, van harte gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s.
Gefeli. Kan die Visa meeting bij mij thuis? Want mijn Visa ligt helemaal uit elkaar…
Test
Join the club of people whose car uit elkaar ligt
Ik wil ook wel komen kijken dan
Schijt aan originaliteit.
meeten is altijd gezellig bij Thijs!
Ik kom met de visa wel langs binnenkort
Emiel
Waar is het heren? Ik zou wel eens willen weten hoe het met de mijne is gesteld…
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Ook hier gefeliciteerd van een Friese Visarijder.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Visa Ventje schreef:Waar is het heren? Ik zou wel eens willen weten hoe het met de mijne is gesteld…
Kunje altijd langskomen in Heerenveen… (mijn werk)
Emiel
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Harstikke gefeliciteerd!!
en als je goede banden hebt met friese visarijders ben je dan ook welkom?