Lelijke Eend schreef:WYD schreef:Lelijke Eend schreef:Zou ik mijn Eend er naast mogen zetten zodat je die ‘per ongeluk’ ook even poetst ?
Geen probleem, uurtarief bespreken we dan wel
Als je de week erop komt en het is mooi weer, dan wil ik em best wassen, dan heb ik tijd zat op de zaterdagHoeveel uur denk je er over te doen en wat is je uurtarief ?
Mijn achterklep staat nogal omhoog door mijn ‘palma’bak, dus ik zie dat als spoiler
Geintje joh, ik heb helemaal geen uurtarief
Als je zaterdag de 27ste langskomt, wil ik je best helpen met je eend te wassen hoor.
Als je maar zelf een spons, zeem en poetsdoeken meeneemt.
Een palmabal zie ik aan als spoiler idd.
Ik heb een hekel aan wassen, daarom hoopte ik dus dat ik het volledig aan jou kon overlaten ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik heb een hekel aan wassen, daarom hoopte ik dus dat ik het volledig aan jou kon overlaten ...
Ik vind het ook niet het allerleukste klusje. Maar als je auto goed schoon is, hoef je em de komende tijd alleen maar af te spuiten met een “lagedrukspuit” (eentje die goed verneveld). Bij veel benzinepompen hebben ze die, incl autoshampoo
1 keer per jaar in de was zetten (eerst wassen natuurlijk) is niet voldoende ? M’n Eend spoelt bij regen wel schoon
Schijt aan originaliteit.
Vandaag dan toch tegen mijn princiepes in door de wasstraat gereden met de bx.
Nu weet ik ook gelijk weer waarom ik er nooit doorheen ga.
Kost een bom geld.
Auto wordt niet schoon.
En tot overmate van ramp is mijn antenne naar de k*t.
Helemaal krom gebogen op drie plaatsen.
Arghhhh
Mvg Joost
NoisemakeR schreef:Vandaag dan toch tegen mijn princiepes in door de wasstraat gereden met de bx.
Nu weet ik ook gelijk weer waarom ik er nooit doorheen ga.
Kost een bom geld.
Auto wordt niet schoon.
En tot overmate van ramp is mijn antenne naar de k*t.
ArghhhhMvg Joost
Das kut… dat is ook een reden waarom ik me auto met de hand was
Ghehe, iedere * weet toch dat de antenne er af moet?
Maarja het is leuk als je geen tijd hebt en schone kleren aan hebt. Dan volstaat het.
Ik heb het ook maar 1 keer gedaan.
Was onderweg naar een meeting en m’n auto was bij aankomst alweer helemaal smerig. Toen toch maar even voor een wasstraat gekozen
NoisemakeR schreef:En tot overmate van ramp is mijn antenne naar de k*t.
Arghhhh
Uhm… je moet natuurlijk wel de antenne plat duwen voordat je de wasstraat in rijdt…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Jah dat had ik ook gedaan.
Maar als het programma klaar is komt er een apparaat te voorschijn die je auto droogblaast.
en die gaat redelijk strak over de auto. En toen dat ding van voor naar achteren was geweest, ging die weer van achteren naar voren. En toen pakte die de antenne mee
NoisemakeR schreef:Jah dat had ik ook gedaan.
Maar als het programma klaar is komt er een apparaat te voorschijn die je auto droogblaast.
en die gaat redelijk strak over de auto. En toen dat ding van voor naar achteren was geweest, ging die weer van achteren naar voren. En toen pakte die de antenne mee
Dan heb je de antenne er dus niet afgehaald
NoisemakeR schreef:Jah dat had ik ook gedaan.
Mooi de gelegenheid om een antenne van een Xantia erop te zetten, heb ik ook… is een mooi kort dingetje !
Ik schroef ‘m er bij de BX altijd gewoon effe af. (Ja, ik ga met de BX en de Xant door de wasstraat omdat er een grote naaldboom bij mijn huis staat en dat qua naalden die er af vallen dus niet opschiet bij het met de hand wassen)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Dan heb je de antenne er dus niet afgehaald
Nee dat klopt, Wouter zei je moet de antenne plat duwen.
Daar antwoorde ik op dat ik dat gedaan had.
Mvg Joost