3 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Het fotowedstrijd café
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 21 december 2006 04:57 PM
  [ # 31 ]

En het is een hele fraaie die je hebt ingezonden! De jury krijgt het zwaar.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Yannick
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 332

Gepost: 21 december 2006 05:04 PM
  [ # 32 ]

Dankjewel! Meer van mijn niet-digitale spullen op http://www.flickr.com/photos/yannickc  Very Happy

http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/

Belgische Dyane Confort ‘67.

Profiel  

Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 760

- 2CV 6 Club
Gepost: 21 december 2006 05:09 PM
  [ # 33 ]

Zitten inmiddels zeer goede foto’s bij ja. Mijn eigen foto valt al buiten mn eigen top 3 Smile

Profiel  

Douwe
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 981

Gepost: 21 december 2006 05:29 PM
  [ # 34 ]

Die c6 foto van richard vind ik echt super super!! Mooi en rustig, ook ideaal voor pc achtergrond. Ik wil je al bijna bedanken voor deze prachtige plaat Wink

ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7801

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 december 2006 05:41 PM
  [ # 35 ]
Douwe schreef:

Die c6 foto van richard vind ik echt super super!! Mooi en rustig, ook ideaal voor pc achtergrond. Ik wil je al bijna bedanken voor deze prachtige plaat Wink

Inderdaad een hele mooie foto maar is ie ook fotosoepvrij?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Yannick
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 332

Gepost: 21 december 2006 05:52 PM
  [ # 36 ]

Nee, dat zie je van 10km afstand Wink

Bedankt voor de contactpersoontoevoeging op Flickr.com trouwens, Digidaan!

http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/

Belgische Dyane Confort ‘67.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7801

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 december 2006 06:29 PM
  [ # 37 ]
Yannick schreef:

Altijd leuk mede forumgenoten te contacten via flickr (nietwaar Patrick, SZ Smile)

Doneer, zo blijven we draaien! 

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 21 december 2006 11:26 PM
  [ # 38 ]

the making of…

je hebt net uitgebreid je auto gewassen en in de was gezet en wilt nog ff een foto maken terwijl je na een lekker stukje toeren op weg naar huis bent…

dan vloekend dat het al donker begint te worden, nergens een geschikt plekje vindend rondrijden…

Enfin, die muur is bij de Hubertus tunnel in Den Haag, toen je daar nog een ongebruikte strook asfalt had liggen, ben er ff tegen het verkeer in af geschoten en het gras ingedoken… men zal wel raar hebben gekeken, een gozer die zich geknield naast zn wagen bevindt… Surprised)

Ik denk dat de foto redelijk geslaagd is omdat:
- er een rustige vlakke (maar niet alledaagse kwa structuur) achtergrond is
- er schuine lijnen opstaan die dynamiek en richting geven aan de compositie
- de lijnen vd XM de lijnen volgen van de grasmat
- er nog net wel/niet zonlicht van rechts door de bomen komt (waar ik mn kar dus in heb geparkeerd)
- er ook nog net wat licht op de voorvelg valt (door herhaling van de kleur velg-muur geeft dat een band tussen achtergrond en onderwerp)
- er ook een link is tussen kleur groen auto - groen van t gras
- er lichtblauwe lucht - weerkaatsing in auto is (ongelooflijk wat een strakke vlakken! al zeg ik t zelf…)

mooier/beter was geweest wanneer:
- dat tweede antennetje er niet opzat/was weggeshopt
- ik net een paar minuten eerder was voor iets rodere kleuren en er iets meer licht was voor contouren en texturen in de donkere delen van de XM
- ik niet mn compactcamera had gebruikt, maar mn oude analoge slr Olympus OM-1 met handbediening, zodat ik de kont beter in het scherpte-diepte gedeelte had kunnen krijgen…

dit is natuurlijk achteraf gelul, het was gewoon, oh, een muur, remmen, parken in t licht en schieten…
al met al veel geluk bij t kieken van ieksEmmu Smile

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 22 december 2006 01:08 AM
  [ # 39 ]
DigiDaan schreef:
Yannick schreef:

Altijd leuk mede forumgenoten te contacten via flickr (nietwaar Patrick, SZ Smile)

Jazeker! En ik heb Yannick ook al toegevoegd. Prachtige zwart-wit platen heeft hij op zijn pagina staan. Echt genieten.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 22 december 2006 01:10 AM
  [ # 40 ]
Douwe schreef:

Van deze serie is ook een DS foto beschikbaar. Een Citroën dealer heeft ze als screensaver op een site geplaatst volgens mij.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 22 december 2006 01:11 AM
  [ # 41 ]
ieksEmmu schreef:

the making of…

je hebt net uitgebreid je auto gewassen en in de was gezet en wilt nog ff een foto maken terwijl je na een lekker stukje toeren op weg naar huis bent…

dan vloekend dat het al donker begint te worden, nergens een geschikt plekje vindend rondrijden…

dit is natuurlijk achteraf gelul, het was gewoon, oh, een muur, remmen, parken in t licht en schieten…
al met al veel geluk bij t kieken van ieksEmmu Smile

Maar zo kom je de beschrijvingen wel tegen op fotofora!  Laughing
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 22 december 2006 01:20 AM
  [ # 42 ]
Yannick schreef:

Dankjewel! Meer van mijn niet-digitale spullen op http://www.flickr.com/photos/yannickc  Very Happy

@Yannick: leuk dat je nog met een AE-1 fotografeert (en je broer ook trouwens Very Happy ). Dat is de camera waar ik ooit mee ben begonnen. Heb er ongelooflijk mooie foto’s mee gemaakt. Ooit in een vlaag van verstandverbijstering heb ik die in Londen ingeruild op een Canon EOS 650. Rolling Eyes

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 22 december 2006 01:34 AM
  [ # 43 ]

Ik krijg de eigenschappen niet gekopieerd. Als ik op mijn rechtermuisknop druk dan krijg ik een ander lijstje (apple mac) en krijg het daarmee niet voorelkaar. Ik kan ook mijn eigen mislukte berichtje niet meer weggooien
iemand tips hoe het met een mac moet?

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 22 december 2006 01:49 AM
  [ # 44 ]
visapowerrr schreef:

Ik krijg de eigenschappen niet gekopieerd. Als ik op mijn rechtermuisknop druk dan krijg ik een ander lijstje (apple mac) en krijg het daarmee niet voorelkaar. Ik kan ook mijn eigen mislukte berichtje niet meer weggooien

Ga hem maar gewoon uploaden, ik wijzig de naam dan wel. Dan kan je hem daarna plaatsen in het topic.

PS, stuur mij maar even een PB als je hem ge-upload hebt, ik stuur je een bericht terug als de naam veranderd is.

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 22 december 2006 01:51 AM
  [ # 45 ]
patje74 schreef:
visapowerrr schreef:

Ga hem maar gewoon uploaden, ik wijzig de naam dan wel. Dan kan je hem daarna plaatsen in het topic.

uploaden heb ik gedaan. alvast dankjwel

Profiel  

3 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook