Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:knäckor schreef:Harm schreef:de helft van de tank 80km/h gereden achter een aanhanger op snelweg.
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar ik zou een aanhanger achter de auto hebben gehangen, niet ervoor
Als ik het zo lees denk ik dat ‘ie bedoelt dat hij in de slipstream heeft gereden van een andere auto met aanhanger Als hij zelf een aanhanger trok kan het dus nog een stukje zuiniger.
dan juist niet, want dat is weer extra last
en je hebt dus weer die extra weerstand
Als het genoemde lage verbuik is gehaald mét aanhanger, kan het dus zuiniger wanneer hij zónder aanhanger zou rijden. Wel goed lezen en ik ben natuurlijk niet helemaal achterlijk
Eveneens ben ik tevens ook.
Sjeees..het was een grap wat harm schreef hoor .
Vrijdag weer een leuk uniek onderdeeltje ophalen..gna gna
Volgens mij hang jij je BX net zo vol als ik m’n Eend vol wil hangen
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Volgens mij hang jij je BX net zo vol als ik m’n Eend vol wil hangen
Ik doe alleen maar aan orginaliteit..hoewel daarvoor ook veel gemaakt is
Zonet lag ik bijna in de sloot, in een bocht met gladde klinkerkoppen gleed de achterkant weg, bij tegen sturen gleed de achterzijde de andere kant op. Dat ging echt niet goed! Door een aantal keren stevig te remmen reed hij weer rechtdoor…..pheww
Bij dit soort dingen ben ik blij dat ik een antislip-cursus heb gehad ..
Welke slipcursus heb jij gehad
Remmen en uit de slip komen?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:Sjeees..het was een grap wat harm schreef hoor .
Weet ik wel Ik hou er nu ook over op.
Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je nieuwe bolide dus bij deze! Fijne uitvoering de TZi, en dan nog een automaat die vrij zuinig is ook. En op LPG! Goed geregeld lijkt me zo.
Zo, er kwam weer iets leuks op mijn pad
na de mooie dakspoiler heb ik nieuwe 16v skirts op de kop kunnen tikken, morgen ga ik ze ophalen ..
Zondag een setjes morettes ophalen en mijn nieuwe 16 inch velgen met nieuwe banden.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goed bezig
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Updateeeeeeeeeeeee!
Nieuwe 16v Skirts gescoord:
Morgen deze 16 inch velgen ophalen met nieuwe banden
En deze ook maar meenemen dan
19trs heeft mijn voorraad bol ook nog even vervangen..Joepie
Ijs schreef:19trs heeft mijn voorraad bol ook nog even vervangen..Joepie
Graag gedaan hoor!!!!
Emiel
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- C5 2.0 16v HDi Break
Simpele Ziel schreef:Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Ik gok erg mooi!
Zooooooooooo…KM stand: 277 000
Wat is er de afgelopen 2 dagen gebeurd?
1000 KM Gereden
Morettes gekocht
16 inch Velgen + Nieuwe banden gekocht
Auto gewassen, uitgezogen en gepoetst en velgen met nieuwe banden gemonteerd
Beetje pech met de auto gehad;
Ik vergat LPG te tanken voor ik belgie in reed en mijn auto rijd niet op benzine, bij tankstation geen kassa’s meer, pinpas werkte niet bij station en ik moest tanken. Een vriendelijke belg in z’n groote SUV bood aan op z’n kaart te tanken als ik contant gaf: Prima! Uiteraard reed hij daarna niet op benzine . Uiteindelijk ben ik in een woonwijk gaan staan, accupool lost gekoppeld en 10 min gewacht. Daarna reed hij weer op benzine..
Vanmiddag spoot ik de auto schoon en heb ik de motor ook even afgespoten, had ik perongeluk de luchtslang (met daarin LPG menger) eraf gespoten. Het starten resulteerde in grote walm onder me motorkap, stinken en niet stationair lopen.. Gauw er weer even opgeschroefd en de auto uitgestofzogen.
Morgen de foto’s van het poetsen en de nieuwe velgen….....
Ohja, mensen die van ORGINEEL houden (harm?) NIET kijken.
Danku!
Ijs schreef:Zooooooooooo…KM stand: 277 000
Wat is er de afgelopen 2 dagen gebeurd?
1000 KM Gereden
Morettes gekocht
16 inch Velgen + Nieuwe banden gekocht
Auto gewassen, uitgezogen en gepoetst en velgen met nieuwe banden gemonteerdBeetje pech met de auto gehad;
Ik vergat LPG te tanken voor ik belgie in reed en mijn auto rijd niet op benzine, bij tankstation geen kassa’s meer, pinpas werkte niet bij station en ik moest tanken. Een vriendelijke belg in z’n groote SUV bood aan op z’n kaart te tanken als ik contant gaf: Prima! Uiteraard reed hij daarna niet op benzine . Uiteindelijk ben ik in een woonwijk gaan staan, accupool lost gekoppeld en 10 min gewacht. Daarna reed hij weer op benzine..
Vanmiddag spoot ik de auto schoon en heb ik de motor ook even afgespoten, had ik perongeluk de luchtslang (met daarin LPG menger) eraf gespoten. Het starten resulteerde in grote walm onder me motorkap, stinken en niet stationair lopen.. Gauw er weer even opgeschroefd en de auto uitgestofzogen.
Morgen de foto’s van het poetsen en de nieuwe velgen….....
Ohja, mensen die van ORGINEEL houden (harm?) NIET kijken.
....
Danku!
tijd voor de aanschaf van een verloopnippel gok ik zo
Ohja, mensen die van ORGINEEL houden (harm?) NIET kijken
Die velgen…. bah! meer zeg ik er niet over