Die man word nog eens befaamd..
Dat Hollandia dak zit van binnen veel mooier in elkaar dan het originele dak
mwah…. dat ben ik niet echt met je eens
mssl schreef:Dat Hollandia dak zit van binnen veel mooier in elkaar dan het originele dak
Qua techniek is de Hollandia sowieso wat degelijker denk ik. Qua afwerking is tie idd mooi maaaaar, de afwerking van het leeslampie en de plipontvanger moet eigenlijk wel beter. Daar ga ik binnenkort maar eens mee knutselen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Het originele dak is een Webasto, da’s toch ook niet de minste… voordeel vind ik vooral dat dat originele dak helemaal in de dakplaat is gebouwd, het complete dak is anders.
Harm schreef:Het originele dak is een Webasto, da’s toch ook niet de minste… voordeel vind ik vooral dat dat originele dak helemaal in de dakplaat is gebouwd, het complete dak is anders.
Jep das zeker mooi. Verder is er achter in mijn auto totaal geen hoofdruimte vanwege het idioot verlaagde plafond. Zelfde geld voor daar heb je nu gewoon een dak dat 5-6 cm dik is en dus ook 3-4 cm lager is. Als ik kon kiezen had ik liever een fabrieksdak gehad, maar ik ben zeker niet ontevreden met dit dak!!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Jep das zeker mooi. Verder is er achter in mijn auto totaal geen hoofdruimte vanwege het idioot verlaagde plafond. Zelfde geld voor daar heb je nu gewoon een dak dat 5-6 cm dik is en dus ook 3-4 cm lager is
Achtering heb je bij een fabrieksdak ook maar weinig ruimte… grote voordeel is dat je voor juist meer ruimte hebt, omdat je met je hoofd onder het glas zit
Ik heb in de 16v van Raoul achterin gezeten en ook in de Meteor op de sloop. Allebij uitgerust met een fabrieks schuifdak. En bij die auto’s kon ik nog redelijk achterin zitten. Plafond is zeker 3-4 cm hoger daar als bij mij.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
jou dak is idd vrij laag achter…
Nou ik heb vanmiddag ff lekker geklust aan mijn wagen. Het motortje van de centrale vergrendeling van de linkerachterdeur was kapot. Die is dus vervangen door een sloop exemplaar. Verder had ik de laatste tijd nogal eens het probleem dat het lange schakelstangetje bij het uitlaatspruitstuk eraf schoot. Die heb ik vanmorgen maar even van de sloop gehaald. Dit exemplaar is een stukbeter aangezien ik hem alleen met een moordenaar uit de sloop BX kreeg
Maar het allermooiste was natuurlijk wel het bevestigen van de *bling* Na de chromen strips en het grilletje even snel gepoetst te hebben heb ik ze maar gemonteerd. En…. ze blijven zitten!!!! Ik vind het super staan. Maar genoeg geouwehoerd weer. foto’s:
*bling*
*bling*
*bling*
*bling*
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
het kan aan mij liggen, maar die linkjes stuuren mij gewoon naar de begin pagina van imageschack.
Edit…. en ineens werkt het wel .. niets aan de hand dus ... maaruh auto nog even wassen en je bent helemaal het heertje met die lijsten!!
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:het kan aan mij liggen, maar die linkjes stuuren mij gewoon naar de begin pagina van imageschack
Nu nog?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
werken nu prima! had de vorige post al even aangepast.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:Edit…. en ineens werkt het wel .. niets aan de hand dus ... maaruh auto nog even wassen en je bent helemaal het heertje met die lijsten!!
Het gaat vooral om het chrilletje Die vind ik echt ultiem
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nu is je BX ge*Pimped*
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ziet er tof uit, complimenten!