beetje een Peugeot achtige achterkant, die onderste tekening.
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: Nieuwe C5 2007
mcitroen schreef:
Ziet er nu al verouderd uit. Sowieso is dit geen ontwerp, maar gewoon wat details bij elkaar geveegd. Zit geen eenheid in.
mcitroen schreef:
Heeeeeeele oude tekening inderdaad. Volgens mij gebruikt bij de presentatie van de C5 (autofabrikanten publiceren dan altijd van die mooie ‘schetsen’ om aan te geven hoe het proces er uit gezien zou hebben, maar in wezen zijn het aftermarket impressies). Vind deze trouwens qua geheel mooier dan de echte C5.
mcitroen schreef:De nieuwe in 2007 te introduceren Citroen C5:
Als we deze inpressie moeten geloven stapt Citroen voor de C5 over op een hatchbackvorm
Zou Citroen er eindelijk aan beginnen, knipperlichten in de spiegels verwerkt, het mocht wel eens tijd worden.
Je ziet er een beetje de C6 in absoluut geen schande als je het mij vraagt.
Ook hier komt die knik in de zijramen weer, eveneens de C4 Picasso krijt die
Dit lijkt wel een Toyota, iets van de Prius. Doe maar niet!
mcitroen schreef:Een andere inpressie hij komt niet geheel over met de hier boven staande.
Van mij mogen ze alle Citroens voortaan gaan uitvoeren met stijlloze ramen.
Deze mag, heeft weer iets van de Xantia en dat dashboard: die CX middenconsole heb ik altijd erg mooi gevonden (en mis ik in de C6). Hopenlijk geen digitale tellers!
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
ik vind de huidige C5 een machtige wagen en hij rijdt heel fijn.
voor mij hoeven ze hem nog niet te vervangen.
‘t is inderdaad een mooie wagen maar ze zouden er best wel iets meer Citroën van mogen maken hoor! Hoewel dat bij ph. 2 al beter is gelukt dan bij ph. 1
voge schreef:‘t is inderdaad een mooie wagen maar ze zouden er best wel iets meer Citroën van mogen maken hoor! Hoewel dat bij ph. 2 al beter is gelukt dan bij ph. 1
ik vind de C5 meer citroen dan de C4.
wat is dat een stugge auto.
ronama schreef:voge schreef:‘t is inderdaad een mooie wagen maar ze zouden er best wel iets meer Citroën van mogen maken hoor! Hoewel dat bij ph. 2 al beter is gelukt dan bij ph. 1
ik vind de C5 meer citroen dan de C4.
wat is dat een stugge auto.
ja oke comford v/d C5 is meer Citroen.. maar qua uiterlijk is de C4 weer meer Citroën. Oftewel ze haden de C4 moeten leveren Met HP!!!
M&M schreef:De huidige C5 is een echte Citroën ... PUNT
helemaal mee eens,de vorige trouwens ook al.
vandaag geconstateerd dat de een of andere .... mijn C5 getoucheerd heeft
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Is gewoon een BMW 5 serie met chevrons
Ongetwijfeld komt Citroën met een waardige opvolger. Dat ze zouden stoppen met HP is onzin! Dit is de toekomst. Je ziet al ondersteunende lucht- en HP-vering bij andere merken; Er is toch niets zo ouderwets als matrasveertjes waarbij afhankelijk van de lading het weggedrag negatief wordt beïnvloed?
M&M schreef:Nieuwe C5 auto journal : http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=57185
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
ernst23 schreef:Is gewoon een BMW 5 serie met chevrons
Ongetwijfeld komt Citroën met een waardige opvolger. Dat ze zouden stoppen met HP is onzin! Dit is de toekomst. Je ziet al ondersteunende lucht- en HP-vering bij andere merken; Er is toch niets zo ouderwets als matrasveertjes waarbij afhankelijk van de lading het weggedrag negatief wordt beïnvloed?M&M schreef:Nieuwe C5 auto journal : http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=57185
Inderdaad, gewoon een gepimpte BMW… Doe maar niet…
Re: C5 is gewoon mooi, elegant, sportief, en superveilig!
C5owner schreef:Waarschijnlijk heeft richard kruizinga niet genoeg centjes om een C5 aan te schaffen, en viert hij op deze manier zijn frustraties uit!
Acherm, ik hoop dat je snel beter wordt hoor!
Ik geloof dat we op dit forum met wat meer respect met elkaar omgaan.
Re: C5 is gewoon mooi, elegant, sportief, en superveilig!
Ik wil de hoop uitspreken dan het Citroën niveau weer zal stijgen en de kwaliteit beduidend
beter zal worden dan mijn C5 (drama op wielen) ops: , en dat het ruimte aanbod in ieder geval
net zo groot is dan de huidige, en als de prijs dan net zo scherp is.
Dan maak Citroën bij mij wellicht nog een kansje.
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
Citroen C5 2008
Waar blijven de echte scoops, vraag ik me af. Binnenkort zal er toch echt wat op moeten duiken, aangezien rond 2008 de nieuwe C5 het levenslicht ziet.
Nogmaals een impressie:
Deze is een bewerkte versie van een eerdere impressie (duidelijk te zien).
Hmm ik vind deze achterzijde er erg goed uitzien. Een kleine concave achterruit, alleen de achterlichten een beetje te groot.
Het stuur gaat er steeds mooier uitzien, de rest van het interieur valt me een beetje tegen. Het is allemaal een beetje teveel C4.
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
Ik hoop dat ze bij Citroen meer in huis hebben.
Dit is had evengoed de nieuwe mondeo kunnen zijn met het dak van een passat.
Wat is er gebeurd met de aflopende daklijn die de C6 zo mooi maakt?
Re: Citroen C5 2008
mcitroen schreef:
Hmm ik vind deze achterzijde er erg goed uitzien. Een kleine concave achterruit, alleen de achterlichten een beetje te groot.
Ik dacht: wat doet die bmw hiertussen, blijkt het een Cit.logo te hebben… :S Gewoon maar wachten op de echte scoops, ipv deze photosoeps…