Bij de Citroëndealer genaamd Noordergraaf. Aan industrieterrein bij Afrit A12. Zeer makkelijk te bereiken.
Donderdagavond is vip-premiere.
Ik heb hem zelf al een keer gezien in Nieuwegein bij de heropening van de citroëngarage aldaar, ongeveer een maand geleden. Maar aangezien ik zelf ook in Veenendaal woon en een Vip-kaart heb gekregen ga ik nog een keer, dit keer om mooie foto’s te maken.
Re: 18-11 - 20-11 te zien in Veenendaal
WYD schreef:
Ik heb hem zelf al een keer gezien in Nieuwegein bij de heropening van de citroëngarage aldaar, ongeveer een maand geleden.
Aha, had ik je daar dus gezien
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
robb schreef:WYD schreef:
Ik heb hem zelf al een keer gezien in Nieuwegein bij de heropening van de citroëngarage aldaar, ongeveer een maand geleden.
Aha, had ik je daar dus gezien
Hoe kun je mij herkend hebben dan? Aangezien ik niet met de BX was maar met een oranje eend uit 1979 samen met m’n vader.
Of ben jij diegene die bij de NS werkt?
WYD schreef:robb schreef:WYD schreef:
Hoe kun je mij herkend hebben dan? Aangezien ik niet met de BX was maar met een oranje eend uit 1979 samen met m’n vader.
Of ben jij diegene die bij de NS werkt?Geintje!!!
Ik liep daar rond met een fotocamera, in een poging een en ander vast te leggen voor CitroExpert.
En de laatste keer dat ik iets met de NS te maken had was in 1994, op weg naar de beurs van Berlage waar toen een fraaie Citroëntentoonstelling werd gehouden.Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Er was daar een officiele fotograaf van Citro-expert.
Die iets gezettere persoon
WYD schreef:
Die iets gezettere persoon
hé, ik mag dan 103 kilo wegen, maar ik ben niet dik!!!
enne, officieel, je doelt zeker op dat stickertje op mijn fototas…......
Ik heb de nieuwe C4 vandaag al gezien bij een dealer in Zwijdrecht.
In het echt ziet de C4 er veel mooier uit, ik ben echt onder de indruk.
Zit lekker en zware deuren, alleen jammer van het uitstekende deel bij de voorportieren, kun je je lelijk aan bezeren. Ik ben er al tegenaan gelopen en dan vloek je wel even.
Volgens de verkoper is dit normaal en hebben meerdere Citoens dit
Ik vroeg toen welke, toen moest hij even nadenken, ik deed de deur van een C3 open en zij, kijk deze heeft dat niet, de C5, Xsara, Saxo, etc, geen van allen hebben zo een uitstekend stukje.
robb schreef:WYD schreef:
Die iets gezettere persoonhé, ik mag dan 103 kilo wegen, maar ik ben niet dik!!!
enne, officieel, je doelt zeker op dat stickertje op mijn fototas…......
Ik zei ook helemaal niet dik!
ik had het over iets gezet
WYD schreef:
Ik zei ook helemaal niet dik!
ik had het over iets gezet
weet ik
k heb net een film van Asterix gekeken
vandaar
die is ook niet dik