AX 1.4 diesel Turbokit..
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 20 december 2006 10:54 PM

Kijk nou eens wat voor moois ik tegen kwam…. voor alle mensen die het zat zijn om met hun 1.4 dieseltje tussen de trucks te moeten rijden heuveltje op in de Ardennen…. Cool

http://www.bmw2002turbo.nl/TURBO_KITS/turbo_kits.html

ff scrollen… en dan Twisted Evil

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2153
Geregistreerd: 27-01-2005

Gepost: 21 december 2006 12:54 PM
  [ # 1 ]

En wat kost zoiets dan?

Jos van der Voort

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 december 2006 01:41 PM
  [ # 2 ]

Hé, dan ben ik met dat idee uitvoeren ook te laat Crying or Very sad

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 december 2006 02:21 PM
  [ # 3 ]

Mja, een nieuwe turbo is ook erg prijzig natuurlijk…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 21 december 2006 03:11 PM
  [ # 4 ]

Vraag me af hoe ze het dan met de brandstofpomp doen? de extra opbrengst die nodig is Confused:

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 22 december 2006 07:19 PM
  [ # 5 ]

Die flexible metalen leidinkjes zijn denk ik bedoeld om de turbo te voorzien van olie om te smeren en koelen. Een pomp voor een TD heeft intern een constructie die aangestuurd word door een luchtslanggetje, voor extra opbrengst. Weet effe niet meer hoe dit precies zit, heb het ooit uit zitten zoeken voor iemand met een lekke pomp op een BX TD.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook