ik vind het nogal veel geld maar vraag eens meerdere prijzen op want 75 euro is erg veel
Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
citroenc2 schreef:ik vind het nogal veel geld maar vraag eens meerdere prijzen op want 75 euro is erg veel
als 75 per uur de consumentenprijs is, dus inclusief BTW, dan ken ik dealers die er heel dicht bij in de buurt komen.
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Als de garage de multieriem heeft vervangen dan is het toch wel duidelijk wie moet betalen.
Heb het ook gehad bij een renault, de dealer heeft toen voor de kosten opgedraaid. hij had ook de multi riem er bij een beurt afgehaald.
C5 break 1.8 ligne prestige LPG
maar als de dealer zegt dat het altijd kan gebeuren
en citroen nederland zegt dat je maar 12 maanden garantie heb en het is bij mij 15 maanden geleden
ja ik vind ook dat de dealer wel tegoemoet moet komen maar als hij niet wil sta je met je rug tegen de muur
het hoeft ook niet het hele bedrag te zijn maar wel de helft
Als je D-riem vervangen is hoeft dat niet te betekenen dat de multi-riem vervangen is.. Zou wel moeten, als ik hoor dat het vaker voor komt, maar de meesten doen bij mijn weten de oude er zo weer om.. Denk omdat ze anders praatjes krijgen van klanten over een multi-riem die (zonder toestemming) vervangen is.
ja maar wat kost nu z’n multi riem 25 euro geloof ik
en deze is net zo belangrijk als de distributie riem
je ziet wat voor gevolgen het kan hebben