Met een
diesel ben je van dat natte gezijk af.
Groet, Johannes
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:nou ja opzich ... ik weet niet wat voor wasstraat je dan hebt maar ik ree daar ook gewoon doorheen met mijn BX´en en heb toch eigenlijk nooit echt een probleem mee gehad.
1 van jouw bx´en was een diesel en daar heb je het probleem van een natte ontsteking natuurlijk niet :-k
Eveneens ben ik tevens ook.
goh goh weer lekker bij de hand hoor ... ik had hem ook niet kunnen wassen en helemaal vies kunnen laten he
Citroën D Special 1970
Johannes schreef:diesel ben je van dat natte gezijk af.
Groet, Johannes
Heb ik hiervoor dus ook altijd gehad #-o
OscarTZDTurbo schreef:nou ja opzich ... ik weet niet wat voor wasstraat je dan hebt maar ik ree daar ook gewoon doorheen met mijn BX´en en heb toch eigenlijk nooit echt een probleem mee gehad.
Heb ik hiervoor dus ook altijd gehad #-o
:-k
BTW: hoe aardig bedoeld ook, advies over hoe het anders had gemoeten heb ik nu niet meer zoveel aan… Tips om (rubber)brandlucht te verwijderen zijn altijd welkom, maar de auto lijkt er op dit moment uiteindelijk toch aan te moeten (gaan) geloven… 8-[
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Om even op de reserve band bij de uitlaat terug te komen;
Ik was gister met onze 19TZI bezig, en dacht laat ik toch maar eens kijken (met dit topic in het achterhoofd) En wat blijkt? De middendemper raakte de band bijna, en deze was al vlink aan het smelten/verbranden… :-s
Weest gewaarschuwd!!
(wij hebben de band nou gewoon in de kofferbak liggen.)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:De middendemper raakte de band bijna, en deze was al vlink aan het smelten/verbranden… :-s
Weest gewaarschuwd!!
Ik geloof er ook niet in dat wij een uitzonderlijke situatie hadden?! Bij mij gaat er in ieder geval nooit meer een band onder! (al was de oorzaak in principe de onvolledige verbranding)
Het lijkt toch nog goed te gaan komen met de auto!!!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )