mooie velgen erik staat echt chic onder je bx
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
staat idd chic en niet sjonnie
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:staat idd chic en niet sjonnie
sjonnie is ook niet erg heb je wel vaak leuke meiden in je bx erik
citroenc2 schreef:McDean schreef:staat idd chic en niet sjonnie
sjonnie is ook niet erg heb je wel vaak leuke meiden in je bx erik
En laat ik daar nou van houden(Hier had een zonnebril smiley kunnen staan)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
XBXG schreef:Hey Erik,
Hier Wouter, de spaakvelgenafkraker….
Maar, ik vind ze zowaar mooi!! Al denk ik dat deze velgen echt lelijk staan op een donkerkleurige BX. Juist op jouw witte staan ze best mooi. Ik wil ze echter wel eens zien wanneer je er een bumperlip op hebt gezet, de achterspatborden netjes hebt afgewerkt en de wagen eens in de rijstand staat.
Die bandjes vind ik trouwens een erg mooi profiel hebben!
Veel plezier ermee.
Wouter,
voor jou:
Ijs schreef:XBXG schreef:Hey Erik,
Hier Wouter, de spaakvelgenafkraker….
Maar, ik vind ze zowaar mooi!! Al denk ik dat deze velgen echt lelijk staan op een donkerkleurige BX. Juist op jouw witte staan ze best mooi. Ik wil ze echter wel eens zien wanneer je er een bumperlip op hebt gezet, de achterspatborden netjes hebt afgewerkt en de wagen eens in de rijstand staat.
Die bandjes vind ik trouwens een erg mooi profiel hebben!
Veel plezier ermee.
Wouter,
voor jou:
Niet alleen voor wouter, ook voor Jan. Zo lijkt het wel mooi!
Je brengt me zelfs aan het twijfelen of ik op zoek moet naar 16 inch. Lijkt wel goed, eigenlijk. Ik heb nog een setje Xsara VTS velgen (15”) en een setje Semperit 195/45r16. 1 van de twee moet plaatsmaken voor een setje van de andere maat zodat ik weer zomerbandjes heb…
Kijk Emiel eens lief aan of ie op een brug je hoogte af wil stellen, voor staat ie te hoog en achter te laag. Zoals zoveel bx-en met veel kms, trouwens. Dat lijkt beter en rijdt beter.
Groeten,
Jan
Dit is achter huis en loopt af (ik woon op een terp) en zo stond hij toen ik bij de auto kwam (stond er al een aantal uren)....
Ijs schreef:Dit is achter huis en loopt af (ik woon op een terp) en zo stond hij toen ik bij de auto kwam (stond er al een aantal uren)....
Zou kunnen, maar dan staat ie voor nog steeds te hoog. Enneh, geef eens een foto met lopende motor dan, ik ben wel benieuwd!
Desalnietteplus: leuke wagen!
Staat leuk onder je BX O:) . Wielkasten zijn iig lekker gevuld nu .
Maar goed ik blijf er bij niets is zo mooi als origineel Citroen BX GTi lichtmetaal eronder. Maaaaar dit komt op een goede 2e denk ik.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
mooi effect zo maar ik zou ook wel de stand van de wagen iets veranderen voor lager achter iets hoger :-k
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik vind ze best netjes staan
alhoewel ik liever orginele GTi velgen zien (nog beter in 15”)
volgens mij werd het net al gevraagd maar ik zie nog geen antwoord, welke banden maat zit erop?
bandenmaat is 195/45/16
hoe ga je nou je spatborden regelen ?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Word vrijdag opgelost! met een mooie blikschaar.. =D>
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
vergeet niet de randjes te spuite of zo .. anders gaat het lekker roesten