3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Citromarkt?? Voor mij hoeft het niet…
sof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 25 december 2006 01:47 PM
  [ # 31 ]

Ik heb mn kenarie aangeboden bij vraag en aanbod, en vind citromarkt erg dubbelop. heb m toch daar ook maar neergezet. lekker omslachtig…
maar laat ze snel samenvoegen tot 1.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 25 december 2006 02:20 PM
  [ # 32 ]

Als ik alle kritiek zo lees, dan denk ik dat het zaak is om het V/A forumdeel snel te sluiten.
Het grappige is trouwens dat dit weer open gegaan is vanwege de kritiek!  Laughing

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 25 december 2006 02:24 PM
  [ # 33 ]

ik ben van mening dat deze discussie een beetje zinloos is omdat hij al is geweest
vind je het niks maak er geen gebruik van dan vind je het wel wat gebruik het wel als men dat doet ziet men vanzelf wat het meeste wordt gebruikt en kan men er een conclusie uit trekken
ik ben juist erg blij dat men aan nieuwe dingen denkt en dat men hier tijd in wil steken Wink

Profiel  

sof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 26 december 2006 01:31 AM
  [ # 34 ]

ik zou juist de citromarkt sluiten, ik vind het v/a forumdeel wel ok. maar tis wel dubbelop. ik heb geen idee van de eerdere discussie hierover.
ouwe koe?

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 26 december 2006 01:52 PM
  [ # 35 ]
erwt schreef:

Ik snap de ophef niet: als je het niets vindt gebruik het dan niet en als je het wel iets vind gebruik je het wel.

Dat is gedacht vanuit de aanbieder, niet vanuit de honderden gebruikers.
Je kunt gebruikers immers niet vertellen: als je marktplaats/speurders/citromarkt niks vindt, dan koop je toch lekker niks? En dát lijkt me precies waar het mis is gegaan bij de concept-fase: er is gedacht vanuit technologie, niet vanuit de gebruiker. Het doel lijkt me juist om gebruikers een goede plaats aan te bieden waar ze snel en doeltreffend het voor hun juiste artikel kunnen kopen ?!? En dat biedt de Citromarkt nu niet.
Ik mis met name de overzichtslijst zoals die op de huidige vraag&aanbod; wel zichtbaar is. Die kun je lekker snel scannen. En bovendien staan nieuwe bijdragen momenteel handig in je ‘newposts’-link.

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 26 december 2006 07:10 PM
  [ # 36 ]

Open houden, prachtige techniek, ik zoek iets over de BX en ik krijg allerlei andere zaken meteen eraangekoppeld. Ga zo door. OOk de opmaak erg fraai. :51

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 26 december 2006 09:16 PM
  [ # 37 ]
Remco H. schreef:

Open houden, prachtige techniek, ik zoek iets over de BX en ik krijg allerlei andere zaken meteen eraangekoppeld. Ga zo door. OOk de opmaak erg fraai. :51

Ik denk dat jij het ‘gewone’ BX [sub]forum bedoeld.
Die zal zeker niet dicht gaan. [Als dat gebeurt, zeg ik mijn lidmaatschap op].
Het gaat erom dat er naast het Vraag en Aanbod gebeuren, ook een marktplaats van eigen makelij draait.

Test

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 26 december 2006 09:19 PM
  [ # 38 ]

Wat hij bedoelt is denk ik dat wanneer je in CitroMarkt een onderdeel voor een saxo zoekt je gelijk topics krijgt voorgeschoteld over dat onderdeel van een Saxo.

Zo biedt ik mijn saxo handremkabels aan en verschijnen er topics over montage van handremkabels op een saxo e.d.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 26 december 2006 11:28 PM
  [ # 39 ]
Handjes schreef:
erwt schreef:

Ik snap de ophef niet: als je het niets vindt gebruik het dan niet en als je het wel iets vind gebruik je het wel.

Dat is gedacht vanuit de aanbieder, niet vanuit de honderden gebruikers.
Je kunt gebruikers immers niet vertellen: als je marktplaats/speurders/citromarkt niks vindt, dan koop je toch lekker niks?
En dát lijkt me precies waar het mis is gegaan bij de concept-fase: er is gedacht vanuit technologie, niet vanuit de gebruiker. Het doel lijkt me juist om gebruikers een goede plaats aan te bieden waar ze snel en doeltreffend het voor hun juiste artikel kunnen kopen ?!? En dat biedt de Citromarkt nu niet.

Ik mis met name de overzichtslijst zoals die op de huidige vraag&aanbod; wel zichtbaar is. Die kun je lekker snel scannen. En bovendien staan nieuwe bijdragen momenteel handig in je ‘newposts’-link.

Prima argumenten….ik sluit mij daar graag bij aan.

En ben het met Wouter Bregman eens….al vanaf het begin dat ik hier zit (april 2004) bestaat het Vraag en Aanboddraadje al en heb er veel plezier aan beleefd…..en zal er hoogstwaarschijnlijk in de nabije toekomst weer plezier aan krijgen….want de langste tijd dat ik NIET in een Citroen rijd is wel voorbij.  (alvast een primeurtje) Razz

Ik zou dan ook graag willen zien dat de knop voor dat Citroen MP weer snel wordt omgezet in V & A….en voor dat MP ergens een apart knopje. Rolling Eyes

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 27 december 2006 12:07 AM
  [ # 40 ]
Bram schreef:

Ik zou dan ook graag willen zien dat de knop voor dat Citroen MP weer snel wordt omgezet in V & A….en voor dat MP ergens een apart knopje. Rolling Eyes

Als je het over duidelijkheid hebt…... O:)

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 27 december 2006 12:35 AM
  [ # 41 ]

Om ook mijn steentje bij te dragen, ik vind V&A erg onoverzichtelijk. Alhoewel er zeker meer functionaliteit geintegreerd moet worden in de citromarkt, waarbij een gekoppeld forumtopic (misschien alleen als de adverteerder het wil) de moeite van het overwegen waard is, is het in basis een beter systeem dan het nogal beperkte V&A. Ik kijk momenteel eigenlijk alleen nog maar op citromarkt, omdat ik eenvoudigweg de tijd niet heb om de V&A door te ploegen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 december 2006 12:32 PM
  [ # 42 ]
Simpele Ziel schreef:

Wat hij bedoelt is denk ik dat wanneer je in CitroMarkt een onderdeel voor een saxo zoekt je gelijk topics krijgt voorgeschoteld over dat onderdeel van een Saxo.

Zo biedt ik mijn saxo handremkabels aan en verschijnen er topics over montage van handremkabels op een saxo e.d.

idd =D>

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 december 2006 01:20 PM
  [ # 43 ]

Ik had van Citrofielen trouwens een iets minder behoudende opstelling verwacht! [-X :-k

Nogmaals gewoon doorgaan met de Citromarkt.

Applaus voor de heren en dames van de ‘directie; ..
=D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 27 december 2006 01:52 PM
  [ # 44 ]

en zal er hoogstwaarschijnlijk in de nabije toekomst weer plezier aan krijgen….want de langste tijd dat ik NIET in een Citroen rijd is wel voorbij. (alvast een primeurtje) Razz

VERTEL!!!!

Jeroen

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 27 december 2006 08:13 PM
  [ # 45 ]

Ik heb op ‘Ja’ gestemd. Ik zou inderdaad graag zien dat de Citromarkt het V&A gedeelte op dit forum zou vervangen. Indien de verkoper dit wenst zou ik het wel op prijs stellen als er aan een advertentie op de citromarkt een praatstukje wordt gehangen, een forumtopic dus. Deze topics moeten dan niet tussen V&A komen te staan maar zijn alleen via de markt bereikbaar.

Wel ben ik het met thijs(vdb) eens dat dit nu een beetje dubbelop is, kost nu veel tijd als je alles door wilt zoeken.

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook