Kachel
jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 409

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 27 december 2006 11:53 PM

Een vraag ;heeft er iemand een idee wat er aan de hand is met mijn kachel.Normaal werkte deze soms niet, maar als ik dan duwde tegen het afdekdoek welke tegen de ventilatormotor zit onder in bij de passagierszijde dan werkte hij weer.Dit lukte tot mij tot nu toe als hij het weer eens vertikte ,maar nu krijg ik hem met geen mogelijkheid aan.En met dit weer beslaan je ruiten gelijk en zie je niets meer .Wanneer je de schuifschakelaar naar boven schuift hoor je wel een klik bij de ventielator rechtsonder maar helaas hij heeft er geen zin meer in.Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken bijvoorbaat mijn dankvast . Het is een eenvoudige 2.0 I van 1993

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 28 december 2006 01:56 AM
  [ # 1 ]

Klinkt naar een los contact op de aanjager. Ff dat kapje onder het dashboard losschroeven, aanjager demonteren en de bedrading en contacten ervan nalopen.

Animal triste post coitum

Profiel  

jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 409

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 28 december 2006 04:00 PM
  [ # 2 ]

kachel

He bedankt ,ik heb de plaat los gemaakt 4x een schroef en het isoleerplaatje.Ik kan alleen de plaat onder het daschbord er niet onder vandaan krijgen hij blijft ergens vast zitten vermoedelijke bij de deur zijde.maar ik kon al constateren als ik aan de aansluitdraad bewoog dan deed de aanjager het weer perfect.Ik heb deze aansluiting even knel gezet zodat alles blijft werken ,want met dit weer is het geen pretje om op ze kop te liggen !!!!!!!!!!Als je weet hoe ik het plaatje er uit kan lichte dan hoor ik dat graag.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 28 december 2006 05:13 PM
  [ # 3 ]

‘Kapje’ was een beetje een knullige omschrijving van me. Ik bedoel die met textiel beklede afdekking onder het dashboard bij de bijrijder. Dat is ook hetgeen wat jij gedemonteerd hebt, aangezien je schrijft dat je bij de aanjager kon komen. De aanjager zit zelf met 3 torxen vast. Als je ff je kop in de voetenbak legt met gezicht naar boven, dan zie je ze wel zitten. Zo te horen moet het met een drupje soldeertin weer dik voor elkaar komen.

Succes!

Animal triste post coitum

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook