4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

ZX afbraak meeting Roermond THE END @ P7
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 29 december 2006 02:47 AM
  [ # 46 ]
Simpele Ziel schreef:

Haha, het had zo in een dikke en dunne filmpje gekunt.
Ik sta daar met die remmenreiniger(wachten op die backfire) en opeens boem, ontploft zo dat luchtfilter in mijn handen 8-[

Leuk hè, die sloopmeetings.  Very Happy

De steekvlam met Nico is toevalling niet gefilmd?  O:)

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar welke ZX is er nou precies gesloopt? De Diesel van David?? Die met 424.000 km op de teller?

Profiel  

david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 924

Gepost: 29 december 2006 03:07 AM
  [ # 47 ]
XBXG schreef:
Simpele Ziel schreef:

Haha, het had zo in een dikke en dunne filmpje gekunt.
Ik sta daar met die remmenreiniger(wachten op die backfire) en opeens boem, ontploft zo dat luchtfilter in mijn handen 8-[

Leuk hè, die sloopmeetings.  Very Happy

De steekvlam met Nice is toevalling niet gefilmd?  O:)

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar welke ZX is er nou precies gesloopt? De Diesel van David?? Die met 424.000 km op de teller?

Steekvlam helaas niet gefilmd, jammer jammer jammer. Kwam er te laat achter dat er een setje suicidalen bij was.

De zx die gesloopt is is niet mijn diesel, die heeft ervan geprofiteerd! Er staat inmiddels >432k km op de teller en ze heeft een aantal Volcane onderdelen ter vervanging van wat uitgeleefde originele Avantage onderdelen. De 2.0i Volcane was doorgeroest en uitgeteld en een goede zoorziener van wat remmerij en interieurdelen voor mijn zx. Verder alles wat bruikbaar is voor de mede-forumisten is er afgehaald en het karkas plus motor-bak-aandrijving staat op bokken te wachten op een zeker lot… Achteras wordt door Hilgert nog verwijderd de 30e (ff mech pb-en svp!) en verder is er weinig wat er nog van over is. Mijn diesel heeft er al zeer wel bij gevaren en idem voor andere zx-en in onze gelederen.

Leuk allemaal! Binnenkort ff eenzelfde meeting voor Jay2 en z’n BX Progress. Hij heeft inspiratie opgedaan!

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 december 2006 03:13 AM
  [ # 48 ]

Nou, ik het zo lees.

Heeft deze bak eigenlijk ook al een versterkt differentieel zoals de latere BE3 bakken hadden? Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd in dat differentieel plus de assen.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 29 december 2006 03:19 AM
  [ # 49 ]
david.tb schreef:

De zx die gesloopt is is niet mijn diesel, die heeft ervan geprofiteerd! Er staat inmiddels >432k km op de teller

Okay, dan is het goed. Ik schrok al.  Neutral
Elke Citroën die zo’n km-stand heeft gehaald, moet wat mij betreft minimaal over de 5 ton gaan.  Very Happy

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 29 december 2006 03:49 PM
  [ # 50 ]
mpostma schreef:

Nou, ik het zo lees.

Heeft deze bak eigenlijk ook al een versterkt differentieel zoals de latere BE3 bakken hadden? Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd in dat differentieel plus de assen.

Als jij me kunt vertellen hoe we daar achter komen kan ik je vertellen of dat zo is. Kenteken:GFLX57

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 29 december 2006 09:38 PM
  [ # 51 ]

En?

Is er nog wat over van de ZX?

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Jay2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 172

Gepost: 29 december 2006 11:35 PM
  [ # 52 ]

](*,)  Erh… Hoe is het nou? Geen nieuws is goed nieuws toch?? :-k
Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn, was echt super gister. De terugrit helemaal…

AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
Xsara 2.0 HDI ‘02 (huidig)

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 29 december 2006 11:43 PM
  [ # 53 ]

We genieten nog even lekker met een pilsje na Very Happy

Davids ZX is helemaal gepimpt Smile de remmerij is overgezet, het interieurtje zit er in, de speakers zijn weer aangesloten,  is weer top! maar hoe de dag verlopen is laat ik aan David over die nog fotootjes heeft…... Het was weer een erg lache dag en dankzij de hulp van Gui.do hebben we ook nog een belangwekkende ontdekking gedaan =D>

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 30 december 2006 12:09 AM
  [ # 54 ]
ZX-Enschede schreef:

Dus als ik ook eens een keer kom moet ik behalve mijn gereedschap ook mijn EHBO koffer meenemen?

Zoiets heb ik standaard in mijn auto liggen.

Profiel  

david.tb
> 900 berichten

Gepost: 30 december 2006 02:26 AM
  [ # 55 ]

Wat Guido ontdekte zit me nog een beetje dwars. Zo lang naar gezocht, frustratie en ellende. En wat doet Paula’s baasje? 3 seconden kijken… Enfin, over Paula ook genoeg te zeggen maar ik ga eerst maar eens slapen, morgen de foto’s erop. M’n ZX is verworden tot een ZX 1,9D Voltage (met dank aan Jay2’s inspiratie) dankzij een aantal handen en goede stemming. Erg goed allemaal! Nu een pilsje en pitten.

Gehad:

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 30 december 2006 02:35 AM
  [ # 56 ]

En wat heeft Guido dan wel ontdekt??

Jos van der Voort

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 december 2006 05:19 AM
  [ # 57 ]
ZX-Enschede schreef:

En wat heeft Guido dan wel ontdekt??

dat weet bijna niemand :-k

shit het is wel weer heel laat geworden

Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 30 december 2006 11:20 AM
  [ # 58 ]

:doubt: moeee ben ik zeg! ik zit alweer op mijn werk :-s

hoe remt ie nou David? is de balans tussen L en R nog wat beter geworden?

Profiel  

Gui.do
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 30 december 2006 03:17 PM
  [ # 59 ]

Hey jongens sorry voor de late reactie

Zat de afgelopen dagen helaas met werk #-o , onverwachts met verhuizing en met de meeting (helemaal tegek Very Happy ), maar teweinig uren in de dag!

De meeting was supergezellig, toffe mensen, lekker gesleuteld, lekkere koffie, helemaal top! Absoluut voor herhaling vatbaar! Heb genoten van alle prachtige voitures die aanwezig waaren, complimenten voor iedereeen! Denk wel dat ik een collectie torks bitjes ga aanleggen want dat was af en toe even stress Wink Haha.

Paula vond het ook leuk (Paula’s nr 1 hobbie is slapen in een Citroën interieur)  O:).

Ik heb de vrouw nog niet gehoord over de in stijl bijpassende hagelwitte jas die ik aanhad tijdens het sleutelen… haha…
klopklop

David, ik hoop dat het nog gelukt is met de remmen? In elk geval een goede zet van het volcane interieur en velgen, echt prachtig! Wat mij betreft is de volcane echt de mooiste ZX die ooit gemaakt is. Jammer dat ik gister niet meer tijd had voor de electrische ramen (die waren in een uurtje wel gefixed). In elk geval veel plezier met je in het nieuw gestoken ZX!
Ben benieuwd naar de foto’s!

Tony bedankt voor de gastvrijheid etc! Het was een groot succes \:D/
Binnenkort moeten we samen eens dat nieuwe pand checken, echt super. Wellicht dat daar nog eens een leuke meeting kan plaatsvinden. Zag trouwens dat de opdrachtgeven een Xantia break rijd (y)

Efin, alle aanwezigen bedankt!
Het waren weer geslaagde dagen O:)

Groeten Guido.

Xantia Break 1.8 16v LPG - 220Dkm
Peugeot Partner 1.8D combo - 230Dkm
Xsara 1.4i ‘98 - 110Dkm - Leer upgraded - ST-HP-55 - Sold
ZX 1.4i Allure ‘95 - 111Dkm - El. pakket upgraded - JZ-GG-88 - Sold
AX 1.1i TGE ‘92 - 114Dkm - DL-NL-85 - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 205Dkm - ZX-66-DG - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 20xDkm - DF-NF-94 - RIP

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 30 december 2006 03:25 PM
  [ # 60 ]
Gui.do schreef:

Hey jongens sorry voor de late reactie

Zat de afgelopen dagen helaas met werk #-o , onverwachts met verhuizing en met de meeting (helemaal tegek Very Happy ), maar teweinig uren in de dag!

De meeting was supergezellig, toffe mensen, lekker gesleuteld, lekkere koffie, helemaal top! Absoluut voor herhaling vatbaar! Heb genoten van alle prachtige voitures die aanwezig waaren, complimenten voor iedereeen! Denk wel dat ik een collectie torks bitjes ga aanleggen want dat was af en toe even stress Wink Haha.

Paula vond het ook leuk (Paula’s nr 1 hobbie is slapen in een Citroën interieur)  O:).

Ik heb de vrouw nog niet gehoord over de in stijl bijpassende hagelwitte jas die ik aanhad tijdens het sleutelen… haha…
klopklop

David, ik hoop dat het nog gelukt is met de remmen? In elk geval een goede zet van het volcane interieur en velgen, echt prachtig! Wat mij betreft is de volcane echt de mooiste ZX die ooit gemaakt is. Jammer dat ik gister niet meer tijd had voor de electrische ramen (die waren in een uurtje wel gefixed). In elk geval veel plezier met je in het nieuw gestoken ZX!
Ben benieuwd naar de foto’s!

Tony bedankt voor de gastvrijheid etc! Het was een groot succes \:D/
Binnenkort moeten we samen eens dat nieuwe pand checken, echt super. Wellicht dat daar nog eens een leuke meeting kan plaatsvinden. Zag trouwens dat de opdrachtgeven een Xantia break rijd (y)

Efin, alle aanwezigen bedankt!
Het waren weer geslaagde dagen O:)

Groeten Guido.

Wat heb je nou ontdekt?.................

Jos van der Voort

Profiel  

4 van de 8
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook