ziet er inderdaad mooi uit, ga je vast nog heel wat plezier van hebben
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
XBXG schreef:Kijk, zo kunnen we goed het nieuwe jaar in!
Mooie aankoop, Emiel! Ik heb op het punt gestaan om ook een Visa te kopen (een 2-cilinder uiteraard…), maar het is toen toch de GS geworden.
Ik heb meerdere keren in een Visa gereden, en moet zeggen dat ik het echt hele leuke auto’s vind die heerlijk rijden!
Hoe zit het met de parafanbak in jouw Visa? Heeft de roest daar nog niet toegeslagen?
Geen stip roest in de parafanbak! daarom heb ik die auto ook gekocht, de enige roestplekjes zitten op de spatbordranden achter!
Voor watbetreft de olie: hij krijgt een grote beurt met alle filters en olie, en nieuwe remmen voor, dus deze visa komt er technisch puik voor te staan, ik zal proberen van het een en ander foto’s te nemen!
Emiel
Lelijke Eend schreef:Roodbruin is toch de mooiste Visakleur. Al is dat lichtblauwe van Alex’ Visa ook erg mooi ...
Hihi, zolang ze nog geen Visa’s in Vert Triton hebben ben ik het met je eens
Veel succes ermee in elk geval.
Idd mooie auto! Dat Rouge Delage vind ik sowieso wel een mooie kleur.
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Prachtig apparaat, hoor! Jammer dat ik mijn lange benen niet in kwijt kan, mijn postuur is het probleem niet. Was ook de reden dat mijn visa-avontuur maar een paar weken heeft geduurd.
Maar wat zijn de maten van je garagebox eigenlijk? Zo met de Visa erin lijkt ie aardig groot…
Groeten,
Jan
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het is inderdaad een mooie kleur, maar de rottigste kleur om ook mooi te houden….
lichtblauw vind ik het geslaagdst!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Mijn garagebox is 3x7,6 meter…
Niet breed maar erg lang, aan het einde staat een werkbank en twee kasten met onderdelen en een bureauladekastje met gereedschap.
Emiel
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Chinco schreef:Prachtig apparaat, hoor! Jammer dat ik mijn lange benen niet in kwijt kan…
Heeft een Visa minder ruimte dan een Dyane dan? De Visa die ik ooit te leen had had ruimte genoeg voor mijn benen. Ik ben 1.96. Ik heb eens in een eend gereden en had steeds ruzie met het knipperlicht, die drukte ik met mijn knie steeds uit als ik links de bocht om ging.
En even on topic: Mooie bak! Zo eentje heeft hier eens te koop gestaan bij van Benthem en Beunders. Was in de aanbieding van 950 voor 750 euro met APK. Was er helaas te laat bij…
My other car is a broomstick.
mpostma schreef:Lelijke Eend schreef:Roodbruin is toch de mooiste Visakleur. Al is dat lichtblauwe van Alex’ Visa ook erg mooi ...
Hihi, zolang ze nog geen Visa’s in Vert Triton hebben ben ik het met je eens
Veel succes ermee in elk geval.
Laat ik nou van plan zijn mijn Visa diesel de kleur Vert Triton te willen geven..
Test
Weer even goed bezig geweest vandaag!
Ik heb vanmiddag toch weer even wat dingen kunnen doen;
-Bougies vervangen, preventief onderhoud!
-Carterventilatie geheel gereinigd, deze zat vol met mayonaise, brakecleaner doet hierbij wonderen en het stalen gaasje ligt nu bij het afval!
-Proefrit gemaakt en de carburateur op gehoor en rijden afgesteld, eerst liep de visa als een schijthok en alleen maar op de choke, nu loopt ie wonderbaarlijk mooi!
De koude start was zeer goed op de choke en warm loopt ie nu in ieder geval zonder choke en zonder inhouden enzo, ik zal de carb verder afstellen op de CO tester op mijn werk.
-Portierslot LV gerepareerd, het palletje dat het slot moet meenemen voor vergrendelen/ontgrendelen was erafgevallen, deze heb ik teruggeplaatst en alles goed gesmeerd.
-Deurvanger LV heb ik voorzien van een boutje met twee contramoertjes, deze ontbrak geheel.
-Ik heb een jaren 80 Pioneer radio-cassette ingebouwd!!!! met draaiknoppen enzo, heel erg gaaf geworden!
Om 15:30 kwamen LE en Alexxxxx nog even langs om de visa tweecilinder te showen, mijn complimenten nogmaals, echt een leuke visa!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat een gave Visa verhalen zo op het forum. En het is al zo lang geleden dat ik in een 2 cylinder Visa heb gereden. Ik kom echt kijken bij de Visa meeting! Hebben jullie foto’s gemaakt??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Alexxxxx heeft een aantal foto’s gemaakt, ik was zo druk aan het sleutelen dat ik het ben vergeten…
Emiel
Ze is prachtig Emiel!
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Trekhaak= caravan!!!!!
Ben ik niet meer de enige 1100 met caravan!!!!
Joepie!!!!!!!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Ik bedenk me net ook dat ik een poepbruine caravan heb, dus die zal er zeker prachtig achter kunnen!!
Emiel