Ik heb mn portie Leeuwarden vandaag al gehad, lekker de Centrale vermoeid met mijn parkeeronkunde :-& De bijrijdster zei dat ze graag naar het Lauwersmeer wilde, dus ik vermoed dat we die kant op gaan.
Maar ik ga zeker een dezer dagen richting jou, Emil, en richting Joure! Ben net weer werkeloos, dus snel even profiteren van mn vrije tijd, er van uitgaande dat deze werkloosheid van korte duur zal zijn.
Gister de eerste echte rit gemaakt, even op en neer naar Lauwersoog. Op 80 kilometer wegen is het heerlijk rijden. Starten en parkeren is nog erg wennen voor me. Voor het eerst getankt, hopen dat ze een beetje zuinig is. En natuurijk wat foto’s gemaakt in de haven van Lauwersoog.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mooooi!!!! Daar zaten we op te wachten, dank je Alex! En veel plezier met je mooie wagen!
die ziet er gaaf uit =D>
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
He Alex! Dat ziet er fraai uit zo. Complimenten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Wat een gave fotos ik krijg gelijk weer heimwee naar mijn visa )
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik dacht al wat komt ie bekend voor…
Ik heb em in maart 2005 op de foto gezet;
Geweldig! Leuk om haar op een oude foto te zien! Weet ik meteen welke stickers de kleurverschillen hebben veroorzaakt
Haar naam even aan de topic titel toegvoegd
Mooi bakkie. Ga je zij plastics nog donkerder maken of laat je die zo grijs? Die van mij heeft nog van die wieldopjes er op van metaal. Ga je dat ook nog er op zetten? Je hebt er gele lampen in, net als ik. Vind je ook dat het beroerd licht geeft in echt donkere wegen?
Visa Ventje schreef:Mooi bakkie. Ga je zij plastics nog donkerder maken of laat je die zo grijs? Die van mij heeft nog van die wieldopjes er op van metaal. Ga je dat ook nog er op zetten? Je hebt er gele lampen in, net als ik. Vind je ook dat het beroerd licht geeft in echt donkere wegen?
Hoe maak ik dat plastc donkerder? Is inderdaad een verbeterpuntje. Wieldopjes zou misscien ook leuk zijn ja, zie wel. En ik heb in beter verlichte auto’s gereden inderdaad
Ik heb heel veel oude kranten opgespaard en heb toen alles wezen afplakken. En alles zwart gespoten. Heel veel werk. Maar het resultaat mag er zijn.
Eerst het plastic wat afnemen met ammoniak (verdund met water) dan afplakken, vervolgens met plastic primer er over. En dan met mat zwart de klus klaren. Aldoende leer je er van. Zorg voor terpetine/thinner en veel doekjes. Je knoeit geheid.
Je kunt ook de bumpers, zij strippen er afhalen. zijstrippen moet je dan er weer op kitten.
Heb je je auto al opgepoetst?
De verlichting is soms bagger, maar je went er aan. Goed opletten en niet te hard rijden. Dat wil zowiezo niet met een Visa
Moie foto’s Alexxxxx! super, altijd mooi om te zien bij een leuke achtergrond!
Ik vind het helemaal te gek om te lezen dat meerdere mensen opeens gek worden van een visa! dat had ik nu juist ook!
Ik kan niet wachten tot we eens hier in het hoge koude noorden eens een zaterdag of een zondag ergens gaan meeten met visa’s BX-en enzo, gewoon een meeting zonder verplichtingen en organisatie, ff meeten en daarna ff wat drinken en weer naar huis!
Emiel
Jottem! Goed plan, wanneer + waar?
Visa Ventje schreef:Jottem! Goed plan, wanneer + waar?
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=176435
Binnenkort en in Berlikum als ik het goed begrijp