Door onverklaarbare reden ben ik VOL met mijn ZX de bocht uitgevlogen vannacht om 0:45
Ik had niet gedronken.
Ik reed met 75 / 80 op een flauwe bocht af ( waar je met gemak met 90 doorheen kan ).
Ik hoor een klap, de auto slaat opeens VOL rechtsaf ik wil tegensturen maar lukt niet ik schiet vol een greppel in langs een boom af
( net niet geraakt ) auto slaat volledig over de kop ( dak raakt de grond niet dus heb gevlogen ) en kom tot stilstand in een weiland.
Ik deed niks fout ik reed gewoon normaal rustig en opeens breekt de auto uit enja sturen hielp niet of niks.
Een vriendin die zat nog naast me.
Bestuurderskant is compleet aan gort.
Raam kapot, voorruit kapot enja de rest zie je wel op de foto’s ophanging en alles is kapot.
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
8-[ zonde hoop dat jullie zelf niks mankeren en dat alles weer goed komt wel minder om het jaar zo te beginnen veel sterkte
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
wat een verschrikkelijke beelden. zo te horen heb je geluk gehad dat jullie er goed uitgekomen zijn.
wat een verschrikkelijk nare manier om het nieuwe jaar te beginnen. heel veel sterkte met het verwerken en afhandelen…
ZX1.8T schreef:
misschien de oorzaak een klapband ??
succes in ieder geval!
bij een klapband kan je nog steeds sturen maar heb je mischien onlangs nog gesleuteld aan de wagen
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
als de bocht rechtsaf is en je linker achterband lek gaat dan begint de boel wel behoorlijk over te sturen vermoed ik…
Allemachtig zeg!! Da’s flink schrikken en als ik het zo hoor heb je een engeltje op je schouder gehad. Echt een geluk bij een ongeluk dat je er langs die boom bent gegaan in plaats van vol erop.
Ik denk toch aan een technisch mankement. Een klapband, een stuurkogel die losschiet?? Zoals al gevraagd: had je recent geleden nog gesleuteld aan de wegen (of laten sleutelen)?
Tim,
Hier ben ik stil van…..
Wat vreselijk jammer van je auto maar ik ben blij dat je niks hebt en dat je medepassagier er ook goed vanaf gekomen is.
Zuur, zuur, zuur!
Ik hoop dat je er verzekeringstechnisch goed uit draait maar shit man!
Sterkte!
Jos
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:
Ik hoop dat je er verzekeringstechnisch goed uit draait maar shit man!
Jos
dan moet je all risk hebben en dat is kostbaar
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Jeetje! Ik ben blij dat jullie het er zo vanaf hebben gebracht. Maar blijf je eigen lichaam voorlopig in de gaten houden en bagaaliseer een nekpijntje niet!
Natuurlijk is het zonde van je wagen, maar dat is uiteindelijk maar blik, sterkte en ik hoop dat jullie pech die je kunt hebben in 2007 nu wel achter de rug hebt.
Wat zullen jullie de doodsschrik op je lijf hebben, zeg! Als je de auto zo ziet… sjonge. Gelukkig maar blik, hoe zuur het ook is. Zelf 1 van beiden nog last van letsel? Nekpijn of drukplekken of spieren die een klap hebben gehad kunnen ook pas na een dag opsteken.
Sterkte!
Jan
Ik sluit me daar wel bij aan hoor.
Jullie moeten echt geen risico nemen met je gezondheid. Als je een flinke klap maakt, dan krijgen zowel je spieren als je bottengestel een enorme dreun.
Met name pijn in de rug moet je niet negeren. Je ruggegraat is één van de kwetsbaarste plekken in je lichaam waar heel veel mis kan gaan. Heel vervelend als je daar problemen krijgt.
Dus: bij twijfel foto’s maken in het ziekenhuis en niet wachten!
Sterkte!
Jos van der Voort
Dat ziet er niet zo mooi uit!
Hou je lichaam goed in de gaten de komende tijd!
Ook nare hoofdpijntjes kunnen dit als oorzaak hebben.
Heel veel sterkte ermee en ,ondanks dit slechte begin, toch een voorspoedig 2007 toegewenst!
ZX-1,9D avantage ‘92 (RIP)
ZX 1.9D break Tentation ‘97
Sjah het was eigenlijk de perfecte afsluiter voor een klote jaar.
Hoop dat dit jaar wel alles mee zit !!
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
BlaZe schreef:Sjah het was eigenlijk de perfecte afsluiter voor een klote jaar.
Hoop dat dit jaar wel alles mee zit !!
ROFL: mooie optimist ben je!!
Balen man. Het was een mooie wagen en aan je plannen te hooren zou hij nog veel mooier worden. Ik leef met je mee, nooit leuk dat er zoiets gebeurd. Gelukkig dat je zelf nog prima in staat bent om het verhaal hier te posten. Ik hoop voor je dat je snel weer een leuk autootje zult vinden.
En wat de oorzaak betrefd, was het de achterkant die uitbrak? (dan kunnen het de rubbers zijn van achterwielophanging ofzo, in een lange flauwe bocht kan de kont de voorkant dan niet meer volgen, dat is mij ook overkomen). Of was het echt duidelijk iets met de stuurinrichting voor?
In ieder geval, sterkte jongen en hopen dat het jaar 2007 je toch nog veel goeds zal brengen.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
In iedergeval goed dat je zelf niks heb en nu op zoek naar een andere zx. -k
gr mark