Hallo ik zocht een 1:18 of 1:16 citroën b14 5hp of b2 (zulke heele oude citroën’s uit 1923 enzo ik zag laatst wel een maar ik weet niet meer waar
ik zou wel graag een 1:18 of 1:16 5hp b2 of b14 willen hebben weet iemand mischien waar ik deze kan vinden??
alvast bedankt!!
volgens mij is er in la france een kioskserie met heruitgaven van de oude jouets citroen. Maar die modellen zijn volgens mij in 1 op 24…
Kijk eens Ebay, daar vind je van alles qua modellen. Neem alleen wel een flinke gevulde portemonnee mee.
Die kioskreeks die J@n noemt is van de baan. Ik heb in Le Mans tijdens EuroCitro zo’n model voor m’n camera gehad (zie de laatste CitroExpert), maar kennelijk gaat het feest niet door.
Er bestaan wel enkele modellen van propulsionmodellen in schaal 1 op 24.
Het zijn bouwdozen van Heller. Ikzelf ben in het bezit van een:
[list]B14 Torpédo
B14 Normande
B14 Taxi Landaulet
5HP Trefle
C4 Fourgon “Waterman”
C4 Sapeurs Pompiers
[/list:u]
Volgens de laatste berichten is Heller (en Airfix en Humbrol) over de kop. Dit is geen goed nieuws (vooral dat Humbrol-deel)
Goed kijken op beurzen en CitroMobile…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
ik heb er een op de kop getikt het is een oude citroen TREFLE van blik in een erg grote schaal (ik denk 1:12) in doos
een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen
volgens mij zou solido vorig jaar al een C4 fourgonette gaan uitbrengen, maar die heb ik nog nergens gezien…
Kijk maar eens op pagina 9 http://www.solido.com/v4/pdf/leaflet Solido.pdf