Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
ZX-Enschede schreef:Mechuccio schreef:Ik heb nog een zwarte 2.0 met wat werk in Roermond staan!
Ja dat schiet lekker op zeg! Zo een heeft-ie zelf ook!
[-X [-X [-X
ach, ook mijn 2.0 heeft wat werk, maar is techn. in orde
en for sale!
Greetz Ruud
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Hee Ruud/Mcn766!
Jij ook hier!
Aantal ZX-spots hier in Macedonie 6
Waarvan 1 van Deremaux uit Waalre
En een zx uit Hengelo
Aantal Xantia’s 5
Hiervan in ieder geval 1 nederlandse
Die ene zx taxi (Reflex 1.9D uit 1995) met 1.17 miljoen op de teller heb ik wel langs zien scheuren maar (nog) geen foto kunnen nemen.
groet/Pozdrav,
Jeroen
ZX-1,9D avantage ‘92 (RIP)
ZX 1.9D break Tentation ‘97
Hi Blaze,
Jammer van je auto,maar je kunt het gelukkig nog navertellen.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Wat mij nog te binnen schoot…. het zijn erg stormachtige dagen geweest (zeker hier in Limburg) wat nou als een flink stuk hout ofzo onder de auto is gerold/gewaaid waardoor een voorwiel blokkeerde oid? kan zoiets niet gebeurt zijn? de auto stuurde ineens vol naar rechts, sloeg het stuur daarbij ook om? of schoof je ineens gewoon de weg af?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xantia 1.8i 16v
Jepyh schreef:Hee Ruud/Mcn766!
Jij ook hier!
Aantal ZX-spots hier in Macedonie: 6
Waarvan 1 van Deremaux uit Waalre
En een zx uit HengeloAantal Xantia’s: 5
Hiervan in ieder geval 1 nederlandseDie ene zx taxi (Reflex 1.9D uit 1995) met 1.17 miljoen op de teller heb ik wel langs zien scheuren maar (nog) geen foto kunnen nemen.
groet/Pozdrav,
Jeroen
Natuurlijk… al langere tijd, dat wist je toch?:)
Greetz in macedonie!
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Nou de auto is hier en daar onderzocht en het moet toch de klapband zijn geweest die het hem deed in combinatie met hevige wind en regenval.
Enja als je begint te schuiven onder zulke weersomstandigheden houd je hem niet.
Was het droog geweest had ik waarschijnlijk nog stil gekomen.
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly