ZX1.4i schreef:Hahaha, dat roepen we hier op mijn werk ook
Ik werk bij Wartsila en gelukkig maken ze hier veel betere diesels
Kan ik niet ontkennen nee Hoewel MaK ook wel redelijk is. Maar ja dat is opgekocht door Catterpillar omdat ze geen fatsoenlijke voet op europese bodem kregen. Achterlijke Yanks
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Superdave schreef:Misschien een beetje oud topic, maar waarom een nieuwe openen..
Ik ben op dit moment in amerika, en rij in de Audi Allroad 2.7 bi turbo met dus luchtveering.. heerlijke auto… maar niet vergelijkbaar met een citroen.
maar er bestaat een kans dat ik over een jaar of 3 naar amerika verhuis, maar ik vraag me af of er eigenlijk wel citroen dealers bestaan in amerika (Houston)... voor een c6
dealers niet wel specialisten, maar kijk anders ‘s ff hier in mijn topic over de C6 in de USA:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=169115&postdays=0&postorder=asc&start=71
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Heb een soortgelijke ervaring met mijn CX.
Een aantal jaar geleden gaf ik een instructeur uit de states op een zaterdag een rondleiding door Rotterdam, heb hem in Amsterdam opgehaald uit zijn hotel.
Cruisend over de A4 met 150 en dan een shaggie draaien, hij snapte niet waarom zoiets thuis niet te koop was
Maarja onafhankelijke wielophanging moet daar nog worden uitgevonden.
Amerika’s meest ge-EXporteerde automerk is niet voor niets HONDA!