Als ‘ie al in de laagste stand staat kan het helemaal geen kwaad, als je jezelf er maar van bewust bent hoe laag de auto kan worden!!
voge schreef:Als ‘ie al in de laagste stand staat kan het helemaal geen kwaad, als je jezelf er maar van bewust bent hoe laag de auto kan worden!!
Wat ik bedoelde, was om op straat onder een HP auto te kruipen om aan die hoogteregelaar te rommelen.
En dat lukt je echt niet als hij in de laagste stand staat….dan moet je wel erg mager zijn
Het palletje of hoe dat witte ding mag heten is er af geschoten.
Terug gedrukt en plop, voila het was weer klaar.
Maar lijkt mij dat dit vervangen moet worden.
Iemand enig idee wat zoiets kost?
C4 Cactus 1.2
Bram schreef:voge schreef:Als ‘ie al in de laagste stand staat kan het helemaal geen kwaad, als je jezelf er maar van bewust bent hoe laag de auto kan worden!!
Wat ik bedoelde, was om op straat onder een HP auto te kruipen om aan die hoogteregelaar te rommelen.
En dat lukt je echt niet als hij in de laagste stand staat….dan moet je wel erg mager zijn
Dat bedoelde ik eigenlijk ook hoor, ik heb ‘t alleen nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of het past. Als ik er iets aan moet doen zet ik ‘m altijd even op oprijbruggen.
Momentum schreef:Het palletje of hoe dat witte ding mag heten is er af geschoten.
Terug gedrukt en plop, voila het was weer klaar.Maar lijkt mij dat dit vervangen moet worden
Als het nu weer gewoon vast zit zou ik het lekker laten zitten, als ‘t weer losschiet toch maar vervangen. Werkt je hoogteregelaar wel goed en is je LHM schoon? Door vervuiling gaan hoogteregelaars vastzitten, als dit gebeurt schiet het palletje ook eerder los.
Maar mooi dat ‘t in ieder geval weer werkt! Op de sloop zijn die palletjes gratis, moet je alleen wel zo’n aardige sloper hebben die de Xantia even in de heftruck hangt. Wat ze bij de dealer kosten weet ik niet.
Bekend probleem.
Het naar beneden wijzende kogeltje rot weg door water wat in het kunstof blijft staan.
Hierdoor wordt op den duur het kogeltje een stiftje.
Heb bij mij het mechanisme uitgebouwd en het kogeltje eruit geboord.
Daarna vervangen door een kogeltje van de automaterialen handel, met schroefdraad en een los moertje.
Werkt alweer dik een ton perfect
Als het kogeltje eenmaal aangerot is vreet ie een nieuw stangetje gewoon weer op, sta je over 20.000 weer een nieuwe te monteren.
20.000 oh.. das wel te doen
maar even kijken op de sloop of daar wat te vinden is.
de auto heeft al 270k op de teller.
Er komen vast veel meer kosten aan .. hij moet het nog even een jaar uit houden en dan overstappen op een andere.
C4 Cactus 1.2
De hele zut er onder maar laten vervangen.
Kostenplaatje : 120,-
Maar dan mag ik aannemen dat dat niet meer terug komt
De auto koste : 50,- ( ja geen grapje)
Apk klaar maken 350,- inc apk keuring.
En dan dit 120 euro.
520,- totaal. Kan nog..
C4 Cactus 1.2