12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Zijn er ook motorrijders hier?
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7307

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 januari 2007 07:21 PM
  [ # 166 ]

daar ik een echte mooi weer rijder ben mag de zomer van mij alweer beginnen: iets van de 25 graden of daar boven…........heerlijk Very Happy

Where ever you go…....go Honda Surprisedops: Magna

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 06 januari 2007 07:26 PM
  [ # 167 ]

Leuke foto’s Evelien! Ik vind t een mooie motor voor je. Snel, maar wel lekker meisjesachtig met die kleuren Wink

Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat Daan zag dat de motor bleef plakken en er niet voorbij kon komen (op die aanhanger).

Veel plezier ermee.

En misschien moest ik mijzelf dit voorjaar ook maar eens een “ratbike” cadeau doen.

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 759

Gepost: 06 januari 2007 07:37 PM
  [ # 168 ]
Bram schreef:

En ik zal dus een motor moeten hebben waar je rechtop zit, met zo’n racemotor kijk ik dus tot 2 meter voor me. Twisted Evil

(tip voor Renz alvast)  Mr. Green

Deze motor zit je ook rechtop. Als je hem zo op het oog ziet lijkt het van niet. Maar hij is niet zo heel groot en ik kan er met een rechte rug makkelijk opzitten.  Wink

De kleuren vond ik dus echt wat voor mij. Roze… hahaha Cool  Laughing
De velgen zijn fluoriserend roze. Er komen ook nog (ja echt waar) roze lichtgevende ventieldopjes op. Deze komen van mijn bx af. Zodra het wiel gaat draaien beginnen de roze lampjes te branden en krijg je een lichtgevende roze circel in je wiel.  Very Happy Ik vond het wel passen bij deze motor

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 06 januari 2007 07:38 PM
  [ # 169 ]
mpostma schreef:

Leuke foto’s Evelien! Ik vind t een mooie motor voor je. Snel, maar wel lekker meisjesachtig met die kleuren Wink

Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat Daan zag dat de motor bleef plakken en er niet voorbij kon komen (op die aanhanger).

Veel plezier ermee.

En misschien moest ik mijzelf dit voorjaar ook maar eens een “ratbike” cadeau doen.

Very Happy dankje. Ben ook erg blij met de motor! Hij moet nog wel even een klein onderhoudsbeurtje krijgen. Ook moet ik hem aankomende week nog even verzekeren voordat ik er op ga rijden.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 06 januari 2007 08:11 PM
  [ # 170 ]

Laat maar eens een foto zien als die velgendopjes erop zitten. Het zal mij benieuwen. Heb je ook een roze helm??  Wink  Wink
@ Bram, op de Magna moet je goed zicht hebben denk ik zo. Volgens mij kan je er zelfs wel een dode hoek spiegel op zetten!
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Wings of freedom
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 206

Gepost: 06 januari 2007 08:42 PM
  [ # 171 ]

Hoi!

Hier nog een motorrijder.

Op 16-10-2001 op mijn 30e het rijbewijs gehaald en begonnen met een oude motor met in mijn hoofd het idee om als het contract van mijn lease-auto afgelopen was een motor te leasen. Helaas die optie verviel, dus toen maar een C5.

Ik heb die motor nog steeds, het is een deels gerestaureerde Honda CB650. Niet meer origineel, maar apart en uniek in deze kleuren. Er zit een handgesmeden einddemper op en het geluid is magnifiek. Als we gaan motorrijden met meerderen, dan moet ik altijd voorop zodat de rest naar het geluid wil luisteren.

Ik ga dit jaar op zoek naar waarschijnlijk een Suzuki Bandit, maar ik denk dat ik deze Honda niet weg doe. Het is toch mijn eerste motor…

Overigens, was deze al eens voorbij gekomen?

WOF Very Happy

WOF lovecitro

De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4

Profiel  

cwg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 84

Gepost: 06 januari 2007 09:12 PM
  [ # 172 ]

En nog een Citroën minnende motorrijder.

Een erg fijne beginnersfiets. Door de cardanaandrijving erg onderhoudsarm.

Zie ook m’n pagina over deze fiets.

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 06 januari 2007 10:20 PM
  [ # 173 ]
hogervp schreef:

Laat maar eens een foto zien als die velgendopjes erop zitten. Het zal mij benieuwen. Heb je ook een roze helm??  Wink  Wink

Haha, nee ik heb nu een zwarte helm. Ik kan er eventueel iets roze opmaken Wink haha.
Maar ik was van plan nog een keer een nieuwe helm aan te schaffen, die wat ik nu heb is me een beetje te groot. Dat moet niet natuurlijk.

Edit: Oja die lichtgevende ventiel dopjes zal ik er eens opdraaien en maak ik er een foto van.  Misschien kan ik er wel een klein filmpje van maken int donker een keer.

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 06 januari 2007 10:34 PM
  [ # 174 ]
EvelienBX schreef:

De velgen zijn fluoriserend roze. Er komen ook nog (ja echt waar) roze lichtgevende ventieldopjes op. Deze komen van mijn bx af. Zodra het wiel gaat draaien beginnen de roze lampjes te branden en krijg je een lichtgevende roze circel in je wiel.  Very Happy Ik vond het wel passen bij deze motor

Die is lekker schoon zeg!
Nadeel is wel dat je na elke rit blíjft poetsen met die knalgekleurde velgen…  Razz

die lichtgevende dopje wil ik ook nog eens, maar dan in t Ducatirood…  Twisted Evil

vraag me alleen af of dat batterijtje t wiel niet in onbalans brengt…
en natuurlijk de gewone dopjes meenemen voor als de pliesie je staandehoudt…. Twisted Evil

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 06 januari 2007 10:35 PM
  [ # 175 ]

Hier een paar pics van mijn ‘ouwe lijken’...

en

Allemaal op basis van de Yamaha XS750/850 driecylinder uit eind jaren ‘70…. Wink  (what else?)

EDIT:  mmm,blijkbaar is het formaat foto te groot en plaatst ‘men’ ze via een link…sjammer.

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 06 januari 2007 10:44 PM
  [ # 176 ]

Naast mijn Citroen hobby ben ik ook erg gecharmeerd van Italiaanse motoren.

Hierdoor heb ik een Moto Guzzi V50 Monza in de schuur staan , waar ik eigenlijk te weinig mee doe.

Als er hier een liefhebber is die hem wil kopen….. Wink

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 06 januari 2007 11:33 PM
  [ # 178 ]
ieksEmmu schreef:

vraag me alleen af of dat batterijtje t wiel niet in onbalans brengt…
en natuurlijk de gewone dopjes meenemen voor als de pliesie je staandehoudt…. Twisted Evil

Ik heb deze dingetjes eerder onder me bx gehad, ze wegen nix. Ze zijn klein. Ik denkt niet dat het invloed heeft. Als dat wel zo mocht zijn, kom ik daar snel genoeg achter.
De politie moet niet zeiken. Ik heb toch zeker geen complete tlbuizen onder me motor hangen Laughing (oftewel neon balkjes).
Ach, als ik ze lief en onschuldig aankijk met me roze motortje… Rolling Eyes Zien ze het misschien een keer door de vingers…  Wink

Profiel  

EvelienBX
> 700 berichten

Gepost: 06 januari 2007 11:36 PM
  [ # 179 ]
Pascal schreef:

EDIT:  mmm,blijkbaar is het formaat foto te groot en plaatst ‘men’ ze via een link…sjammer.

Als je [img ] url [/img ] doet zou het moeten lukken, hoe groot de foto ook is

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 06 januari 2007 11:50 PM
  [ # 180 ]
Bram schreef:

Ik zal mijn zoon Renz eens tippen.

Hij is altijd van harte welkom om hem te bezichtigen.

Het gaat om een rood exemplaar die in perfecte nieuwstaat is gerestaureerd.

Profiel  

12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook