Februari 2007 gaat een DS Break naar Banjul in Gambia, ,ik heb het genoegen de dame 3 weken later weer als co-rijder terug te rijden.
De reis zal o.a door Gambia, Senegal, Maurentanie en Marokko gaan, op de onderstaande link is de dame te zien en het verhaal te volgen, zoals te zien wordt er druk aan de dame haar verschijning gewerkt, het wordt vast en zeker een prinsesje…
Piet en Ton, het wordt vast een prachtige reis! Wat een avontuur, dwars door de Sahara!
Ik verkeerde echter in de veronderstelling dat het de bedoeling was om een oude auto op te knappen en die dan in Banjul te veilen voor het goede doel?
Hopelijk is jullie dame inmiddels meer representabel dan zij toont op jullie website!
En Piet, sorry hoor maar ik vind je avatar meer thuis horen op het SM-forum…!
Veel succes en plezier gewenst en wie weet doen we nog es samen dat rondje Friese meren, dat zou voor mij al een fantastisch avontuur zijn!
Gr&xx;
Femke
He Fem we doen zeker nog een keer rondje friese meren,,,de datum van RZZ komt mij dus echt niet uit…dat gaat mij met geen mogelijkheid lukken…als ik nu de enige belangstellende ben dan moet de vertrekdatum tussen 5 a 8 juli zijn ...en mijn dame is vernoemd naar deze dame in de avator….Mimi is de naam…en soms voel ik me als die man…als Mimi weer eens kuren heeft
‘t Is al goed, Piet!
Wat betreft de RZZ 2007 datum, die ligt nog niet vast, hoor. Als je graag mee gaat, geef dan jouw beschikbare periode aan, dan organiseren we de tocht in die tijd. Je hebt tenslotte recht op een VIP-behandeling!
Fem