He Bassie, kben vrij t/m zaterdag, Zondag weer werken.
Dus als we Zondag poelen ....
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
is goed…zal je eens het gevoel geven van een ID toch wat anders dan zo’n CX Prestige…. sms je wel
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
kZou zelf liever geen mistlampen willen op 2e neus. kVind het persoonlijk mooier zonder die extra lichten. Ziet er wat meer UFO-achtig uit
Mee eens, maar ik vind die mistlampen ook mooi! Nog mooier dan de derde neus in elk geval.
zal dus maar extra set spatborden kopen en dan laten afhangen van mijn bui….“vandaag met of zonder mistlampen?”
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 09-12-2005
- 2CV 4 Special
- C1 1.0 Ambiance 5drs
Foto’s zien er goed uit, broer! Zien elkaar snel!
—————————————-
2cv 4 Special 1978
Xsara 1.6i Break 1998 VERKOCHT
C1 Ambiance 2008
—————————————-
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Poepmooie bolide,kun je trots op zijn!
Veel plezier ermee.
Het enige wat ècht lelijk is zijn kinnebaklampen…
‘Spirit of avant-garde’
Mooie ID. Mooie kleur, mooie mistlampen, er gaat niks boven een lekkere simpele 2e neus ID!
Heel veel rijplezier er mee!
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Helemaal af met die tweede neus,super en geweldig. Mooie wagen,veel zweefplezier ermee. Groeten,Hans
Mooie auto, eigenlijk de ideale ID (67) oude neus en LHM. Ik ben mijn ID aan het ombouwen van LHS naar LHM. Veel werk!
Ik twijfel zelf nog of ik de snoek ombouw op groen systeem. Idd veel werk,en ik zie de voordelen er nog niet echt in. Als het met regelmaat ververst word,kan het rode systeem probleemloos werken. Winter duurt nog ffkes,dus nog tijd zat om erover na te denken.
hanzelam schreef:Ik twijfel zelf nog of ik de snoek ombouw op groen systeem. Idd veel werk,en ik zie de voordelen er nog niet echt in. Als het met regelmaat ververst word,kan het rode systeem probleemloos werken. Winter duurt nog ffkes,dus nog tijd zat om erover na te denken.
Idd regelmatig verversen voorkomt en hoop problemen! Ikzelf ga met de ID ook naar zuid Frankrijk en noord Spanje. Het idee dat ik dan gewoon LHM kan gebruiken als er een probleem voordoet, heeft mij besloten aan de ombouw te beginnen. Bij moet de koppeling ook vernieuwd worden dus de motor/bak gaat er toch uit, dus kom je overal makkelijk bij.
Groet
(Ps: ben je niet eens bij mijn zaak in Twello geweest met je Ami 6?)
Grote operatie,dan idd alles in één keer goed aanpakken,de beste manier. Ik ben idd in Twello geweest met de Ami. Twee maal in Twello geweest zelfs,één maal om lhm vat op te halen,en de tweede x om de Ami te showen. Sinds een paar maandjes nu ook in t bezit van een Pallas van ‘65. Jaren eerder moeten,helemaal geweldig zo’n snoek. Ze staat nu op stalling in een garagebox om de hoek,dat is wel een nadeel. Net te klein om er te sleutelen en geen stroom. Droog is het gelukkig wel. groeten Hans
Beste heer Bassie Chevron,
Gaarne willen de forummers op de hoogte worden gebracht van het volgende:
-Kleur exterieur
-Kleur interieur
-keuze radio
-of je weer zo’n enorm zielig bosje bloemen achter je raam gaat plakken
-of je toch niet de verstralers er weer op zet. Er zijn mensen die dat mooier vinden. Ook halve zuiderburen!
D’accord ik heb al wat van het vers gespoten exterieur gezien en dat doet een mooie Snoek in wording vermoeden! Menigeen zal jaloers worden. Ik niet natuurlijk.
Grt Remco
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.